Brandweer 'deskundige' Fred Vos

Auteur Topic: Brandweer 'deskundige' Fred Vos  (gelezen 108324 keer)

0 gebruikers (en 49 gasten bekijken dit topic.

Dokterswacht

• fotograaf/AED bediener
  • Senior gebruiker
Reactie #390 Gepost op: 21 oktober 2011, 10:40:30
Die Vos op het andere forum is voor mij een reden daar zo goed als nooit te komen. Hoe hij werkelijk op alle inzetten commentaar levert (negatief) is buiten alle proporties.

Werkelijk geen enkele inzet is volgens hem goed, en het zijn allemaal "waterhoofden" en andere negatieve benamingen.

Ook al zou hij in een aantal gevallen gelijk hebben (wat heel goed mogelijk is, omdat overal waar gewerkt wordt fouten gemaakt worden), dan nog ontbreekt het de heer Vos aan sociale vaardigheden. Die man is niet in staat om zijn mening op een fatsoenlijke wijze onder woorden te brengen. Als dat het geval is, en geloof me, hij is er zelf al van op de hoogte, dan zou ik OF mij onthouden van commentaar OF ik zou mijn teksten eerst door iemand laten lezen voor ze openbaar te publiceren op een forum.
Ik lees de commentaren van hem al enige tijd niet meer, en ik moet zeggen het scheelt een hoop ergernis. ;)

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #391 Gepost op: 21 oktober 2011, 16:17:33
Die Vos op het andere forum is voor mij een reden daar zo goed als nooit te komen. Hoe hij werkelijk op alle inzetten commentaar levert (negatief) is buiten alle proporties.
Op dat andere forum is het niet alleen Fred Vos, maar daar zitten er meer die er een sport van hebben gemaakt  eens flink tegen hulpverlenend Nederland aan te trappen. :-\

Maar laten we het houden op Fred Vos, en die man is inderdaad niet normaal. Hij heeft soms erg gelijk, maar door zijn wijze van communiceren is het een walgelijke vent om naar te moeten luisteren. Maar zolang TV-progamma,s zoals Netwerk hem steeds weer van stal halen houden we last van hem. :-X