welk kentekendeel moet je bij je hebben

Auteur Topic: welk kentekendeel moet je bij je hebben  (gelezen 18239 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #10 Gepost op: 15 december 2008, 16:11:28
Net zoals dat het op kenteken bekeuren van een verlopen apk ook niet meer kan.. moet op staande houding..

Voor zo ver ik weet is dat altijd al zo geweest. echter kan het RDW wel bij controle in het kenteken register bekeuren op APK en verzekering.

mvg
Mike


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #11 Gepost op: 15 december 2008, 17:26:39
nope apk kon in het verleden op kenteken,dit voor de notoire overtreders, die zowel geen WAM regelden als geen apk.... dat was een mooie stok achter de deur...
Maar dat mag dus niet meer
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #12 Gepost op: 15 december 2008, 22:46:31
nope apk kon in het verleden op kenteken,dit voor de notoire overtreders, die zowel geen WAM regelden als geen apk.... dat was een mooie stok achter de deur...
Maar dat mag dus niet meer

Nou in Amsterdam heeft APK nog nooit op kenteken gemogen in ieder geval. Maar ik weet dat het soms parket(justitie) gebonden is. Zo kunnen wij bv geen mini's schrijven voor oa belediging wat in andere regio's weer wel kan.

mvg
Mike


sylvester1986

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 17 april 2011, 21:26:53
Stel dat het deel dat je thuis moet houden door bepaalde redenen vernietigd word, bijvoorbeeld bij brand, wat moet je dan doen?


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #14 Gepost op: 17 april 2011, 21:29:14
Wat moet ik doen als ik het overschrijvingsbewijs (kopie deel 3) kwijt ben?

Op het postkantoor een nieuw overschrijvingsbewijs aanvragen. Of online een aanvraag vervangend kentekenbewijs. Kan via hier
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #15 Gepost op: 17 april 2011, 21:32:41
Stel dat het deel dat je thuis moet houden door bepaalde redenen vernietigd word, bijvoorbeeld bij brand, wat moet je dan doen?

De site van het RDW bied antwoord op bijna alle vragen:

Kentekenbewijs kwijt of beschadigd
Bent u (een deel van) uw kentekenbewijs kwijt of is het beschadigd, dan moet u bij de RDW een vervangend kentekenbewijs aanvragen. Alleen de persoon die het voertuig op naam heeft staan, of iemand namens hem, mag de aanvraag indienen.

http://www.rdw.nl/nl/particulier/auto/vermissingdiefstal/Pages/Kentekenbewijskwijtofbeschadigd.aspx