gefeliciteerd:D Succes de aankomende tijd en alvast veel werkplezier toegewenst.
Ga je als MUPper aan de slag of als vaste kracht?
Als MUPper kan je namelijk altijd ook eens op een andere post kijken Vind ik zelf heel leuk
Hallo Bart!!
Dankjewel voor de felicitatie!
Ik ga als MUP werken vanuit Nijmegen.
Als ik het goed begreep kan ik ook wat noordelijker in Gelderland hier en daar een dienst draaien maar eerst alle certificaten en trainingen halen nu.
Gefeliciteerd! Nog een aanvullende tip: geef je oren en ogen de kost en vraag (in de auto op de terugweg, niet naast het bed) de arts alles wat je wilt weten. Ze vinden het doorgaans heel leuk om uitleg te geven aan een medisch/verpleegkundig student.
Steven78, erg bedankt voor je tip!
zal er zeker gebruik van gaan maken want kom natuurlijk ook om wat te leren haha.
Bedankt voor de felicitatie
echt top!
Hoi Nikki,
Gefeliciteerd, succes met de opleiding en je examens in Rijssen en Leusden.
Ruud
Hai Ruud! na 3x niet erg origineel meer maar even goed gemeend :-) bedankt voor de felicitatie!!
Ik kijk echt uit naar de rijtrainingen, heb het taxi praktijk examen en de training op Rijssenkort na elkaar, zit nog geen 24 uur tussen haha.
Verwacht me er uitstekend mee te kunnen vermaken
vrees alleen voor het onderdeel stratenkennis, die tomtom is wel verdraaid makkelijk voor die kleine weggetjes in grote woonwijken.
Groetjes, Nikki