0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.
Als je begint krijg je een standaard kledingpakket. Samengesteld door het korps waar je gaat werken. Het eerste jaar krijg je geen punten omdat je uiteindelijk het standaard kledingpakket verstrekt heb gekregen.misschien heb ik wat gemist, maar bij welk korps ga je aan de slag.
Ik draag zowel de zomer- als winterbroek het hele jaar Maar ik zou voor 1 van beiden gaan, zodat je in de hitte en in de ijzige kou uit de voeten kan.
Mooi verschilletje dan weer, ik heb 2 winterbroeken en 2 zomerbroeken gekregen, samen met 3 keer overhemd lang en 3 keer kort. Nog een leuke, totaal 4 paar schoenen!
Doen we dat Typisch.. ik zou dus 2 broeken en 2 overhemden naar keuze moeten krijgen. Samen met 3 paar schoenen ( 1 keer werk, 2 paar sportschoenen (binnen en buiten))Had jij ook echt de aantallen die je noemt op de lijst staan? Of heb je meer gekregen dan op de lijst stond?
Ook kreeg ik colbert en zo'n gouden touwtje (weet ik veel hoe dat heet) en een lijfriem!
Tja, ik heb de winterbroek die ik ooit heb gekregen nog ongebruikt in de kast hangen, nooit gedragen...... Zelfs met -15 gewoon de zomerbroek aan.
Dit noemt men een vangsnoer (voor dames armkoord). Stond de naam niet op de lijst dan?