In mijn opleidingsklas zijn ook een aantal personen die de handdoek in de ring hebben willen gooien om dingen zoals dit. Zoals enrico aangeeft is het heel makkelijk. Je volgt de lessen in uniform met kluisje, of je komt voortaan in burger. Heb het er even over met de 'begeleidend docent' binnen de PA of de persoon die over de kluisjes gaat.
Als je het probleem uitlegt zullen ze het waarschijnlijk begrijpen en kan je je kluisje gewoon houden. Zo niet, dan ben je voortaan in burger. Eens zien hoe snel je dan weer een kluis hebt
Klopt er zijn zoveel dingen die een beetje half half verlopen dat ik er een beetje moe van wordt. Daarnaast is het hele idee van "kom maar even dingen regelen, maar wel tijdens kantooruren" uitermate irritant omdat ik er elke keer weer vakantieuren voor moet opnemen of op andere momenten mijn uren moet inhalen.
Inmiddels bericht gehad van zowel de docent als van de academie dat het inderdaad het beleid is dat alleen voltijdstudenten een locker mogen hebben. Er is ook al aangegeven dat als ik mijn locker niet leeg ruim het slot vernield zal worden en de spullen eruit worden gehaald. Bericht van de academie is dat ik maar de hele dag mijn tas moet mee zeulen op mijn werk, wat natuurlijk totale lariekoek is.
Andere optie is natuurlijk om gewoon een contractje te maken tussen mijn werkgever en de politie, waarbij ik even naar huis ga om mijn spullen te halen en dat de politie daarvoor een factuurtje krijgt op kwestie van uurtje factuurtje, denk echter dat ze voor dat geld beter een paar volvo's kunnen aanschaffen
(alhoewel hier natuurlijk wel een bittere ernst in zit, ik heb gewoon een goed betaalde baan en doe dit voor mijn lol erbij, echter de lol begint nu wel heel snel minder te worden!).