Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 772228 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #1300 Gepost op: 11 januari 2013, 08:17:16
Oke bedankt! Ik dacht altijd dat de coltruien in zijn geheel geleverd werden e050. Vandaar zag in in eerste instantie niet wat ik ermee moest haha.

Werden is een goed woord. Die dingen bestaan nog, worden met liefde gedragen, maar mogen niet meer uitgeleverd worden. Ik HEB een coltrui, en die is versleten, maar ik mag geen nieuwe bestellen. -tezotvoorwoorden-


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1301 Gepost op: 11 januari 2013, 08:52:49
Oke bedankt! Ik dacht altijd dat de coltruien in zijn geheel geleverd werden e050. Vandaar zag in in eerste instantie niet wat ik ermee moest haha.
Dat dacht ik dus ook...

Ja, zolang je die col dan niet afdoet :)

Maar dankzij Venture weet ik nu beter, mijn dank is groot! :)


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #1302 Gepost op: 11 januari 2013, 11:05:21
Werden is een goed woord. Die dingen bestaan nog, worden met liefde gedragen, maar mogen niet meer uitgeleverd worden. Ik HEB een coltrui, en die is versleten, maar ik mag geen nieuwe bestellen. -tezotvoorwoorden-

Vervelend, ik heb het nog niet geprobeerd, maar het ziet er toch niet uit om die col onder je trui met V hals te dragen offf?


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #1303 Gepost op: 11 januari 2013, 12:06:55
hoop mensen doen dat toch omdat ze geen andere keuze hebben in de winter. #tezotvoorwoorden


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1304 Gepost op: 11 januari 2013, 14:06:08
Werden is een goed woord. Die dingen bestaan nog, worden met liefde gedragen, maar mogen niet meer uitgeleverd worden. Ik HEB een coltrui, en die is versleten, maar ik mag geen nieuwe bestellen. -tezotvoorwoorden-

Ik heb hem afgelopen week nog binnengekregen, het kan dus nog wel!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1305 Gepost op: 11 januari 2013, 14:37:07
silque, heb je misschien het bestel nummer van die trui? Ik zie hem in de webwinkel namelijk niet terug...?


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #1306 Gepost op: 11 januari 2013, 14:46:41
Volgens mij staat hij onder diversen... Daar staat de oude windstopper voor motorrijders ook.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1307 Gepost op: 11 januari 2013, 14:50:32
Ik heb hem afgelopen week nog binnengekregen, het kan dus nog wel!

Voor zover ik inmiddels heb kunnen achterhalen zijn de gewone BPZ collega's van Haaglanden de enige die de colltrui nog kunnen bestellen  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1308 Gepost op: 11 januari 2013, 14:56:42
Mja ik kan hem ook niet via de website van VTSPN bestellen, gaat alleen via een mail naar onze eigen kledingwinkel. Die bestellen hem vervolgens en zorgen dat de punten worden afgeboekt.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1309 Gepost op: 11 januari 2013, 15:00:37
Volgens mij staat hij onder diversen... Daar staat de oude windstopper voor motorrijders ook.
Thanks daar staat ie inderdaad!

Mja ik kan hem ook niet via de website van VTSPN bestellen, gaat alleen via een mail naar onze eigen kledingwinkel. Die bestellen hem vervolgens en zorgen dat de punten worden afgeboekt.
Ik heb ook een 'Niet in contract'. Hij zit sowieso boven mijn budget :') (VP = €30,-)