Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 772367 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #1341 Gepost op: 18 januari 2013, 11:17:37
Om jullie even op de hoogte te houden van de coltrui, en de mogelijkheden om hem buiten de politie te bestellen:

Ik heb de stijlgroep nederland gemailt, en ze hebben mij teruggebeld. Op hun beurt hebben ze met de leverancier gesproken en het is mogelijk om hem aan mij te leveren, mits:
Ik zelf de goude knoopjes aanlever, plus 2 politie logo's. Die moet ik dan opsturen en hun zullen dit dan handmatig erop zetten met de lus. Ook de borstzak zullen ze dan doen. Kosten.. Schrik niet, 75 euro!

En dan moet ik dus zelf 2 logo's aanleveren en 2 knoopjes. Dat komt dus uit op de 85 euro ongeveer. Dus wie dit wilt, kan het doen via stijlgroep nederland in tilburg. Hij was zelf heel enthousiast erover, zijn meerdere collega;s die dit doen. En als ik nog meer animo heb, geef het snel door aan me, aldus de stijlman himself haha.

Ik twijfel, vrij duur!! en de logos aanleveren lijkt mij geen probleem, alleen de gouden knoopjes?.. Waar haal ik die vandaan? Levertijd bovendien 3 weken!


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1342 Gepost op: 18 januari 2013, 11:27:24
coltrui = JA GRAAG!
maar 85 euro... vind ik wel wat veel.  e050


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #1343 Gepost op: 18 januari 2013, 11:32:14
Shirt sponsoring misschien?

Jansen Advocaten
Pietersen Schadeherstel
AA Ziektekosten verzekering
Leger des Heils afkickkliniek?

Moet lukken denk ik  ;D
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Lefty

  • Agent van Politie regionale eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Reactie #1344 Gepost op: 18 januari 2013, 12:34:04
plus minus 85 euro is best prijzig maar als je echt geen andere manier hebt om er aan te komen en je wil hem echt zo graag hebben (omdat het gewoon een fijn ding is voor de koude dagen)dan is dit je oplossing!  0098
Moet je werken morgen?.... nee ik ben Morgan Freeman!


R.3144

  • Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #1345 Gepost op: 18 januari 2013, 13:19:17
Ik heb de coltrui van stijlgroep ook in mijn bezit.
Ook twee mouwemblemen (Kmar) laten plaatsen.
Ik ben er erg tevreden mee! Stuk warmer als de "rijkswege" verstrekte trui.


Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #1346 Gepost op: 18 januari 2013, 13:34:26
Ik heb de coltrui van stijlgroep ook in mijn bezit.
Ook twee mouwemblemen (Kmar) laten plaatsen.
Ik ben er erg tevreden mee! Stuk warmer als de "rijkswege" verstrekte trui.


En je BC staat dit tenue toe?
Om gele jassen zijn ze hier al paniekerig om dat het niet voor komt in de kledingvoorschriften..


R.3144

  • Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #1347 Gepost op: 18 januari 2013, 13:39:25
En je BC staat dit tenue toe?
Om gele jassen zijn ze hier al paniekerig om dat het niet voor komt in de kledingvoorschriften..
Haha die had ik verwacht! Draag hem meestal in de late/ nachtdiensten, geen "goud" meer op dienst;)!
Ben inmiddels niet meer de enige;) MTV met dit weer is wel erg koud;)
Maar gele jassen? Nieuwsgierig .. Foto?


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #1348 Gepost op: 18 januari 2013, 14:49:52
plus minus 85 euro is best prijzig maar als je echt geen andere manier hebt om er aan te komen en je wil hem echt zo graag hebben (omdat het gewoon een fijn ding is voor de koude dagen)dan is dit je oplossing!  0098

Ik ga er nog is een nachtje over slapen.. of 2. Haha, eerst eens kijken of ik hem niet gewoon alsnog via de administratie kan bestellen ondanks die niet in mijn contract zit. Bovendien vraag ik me af.. Mag ik hem nog dragen met het nieuwe uniform, dan zou het anders echt heel zonde zijn. Kan ik hem volgend jaar niet meer aan omdat er dan een groot geel vlak ontbreekt ::)


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #1349 Gepost op: 18 januari 2013, 15:50:55
Ik ga er nog is een nachtje over slapen.. of 2. Haha, eerst eens kijken of ik hem niet gewoon alsnog via de administratie kan bestellen ondanks die niet in mijn contract zit. Bovendien vraag ik me af.. Mag ik hem nog dragen met het nieuwe uniform, dan zou het anders echt heel zonde zijn. Kan ik hem volgend jaar niet meer aan omdat er dan een groot geel vlak ontbreekt ::)

Laat je dat er ook opzetten.  :P