Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 772372 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #1410 Gepost op: 27 maart 2013, 19:12:52
Ik krijg ook een paar ME laarzen, maar mag je daar wel mee op straat zegmaar? Bedankt voor de tips trouwens. Ik snap trouwens niet waarom die halsdoekjes op de lijst voor de heren staat haha
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1411 Gepost op: 27 maart 2013, 19:23:27
Officieel niet, mits je daar bijv. een medische mutatie voor hebt. Al wordt t door iedereen gedaan en is er geen haan die er naar kraait!  98uiye
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #1412 Gepost op: 27 maart 2013, 19:47:40
Ik snap trouwens niet waarom die halsdoekjes op de lijst voor de heren staat haha

Voor als je verkouden bent.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #1413 Gepost op: 27 maart 2013, 20:15:06
Haha nou ik ben benieuwd of ik ze ook daadwerkelijk ga krijgen.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #1414 Gepost op: 28 maart 2013, 10:08:08
Ik mocht één laag paar kiezen en één half-hoog paar. Laag paar draag ik alleen naar de academie toe omdat deze minder ruimte innemen in mijn tas, voor de rest zitten ze erg rot. De half-hoge zijn geweldig, warm, zitten lekker en kan er dagen op lopen!
Hobby Bobby eenheid Den Haag


black_ice_360

  • Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 246
Reactie #1415 Gepost op: 28 maart 2013, 10:32:55
Op mijn kledinglijst staat dat ik mag kiezen uit 1 half-hoog OF 1 laag paar schoenen. Moet dus een jaar met één paar schoenen doen straks tot het nieuwe uniform  :P


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #1416 Gepost op: 28 maart 2013, 11:18:06
Ik krijg ook een paar ME laarzen, maar mag je daar wel mee op straat zegmaar? Bedankt voor de tips trouwens. Ik snap trouwens niet waarom die halsdoekjes op de lijst voor de heren staat haha

Die krijg je  voor de IBT lessen op school en IBT in het korps. Vindt ze zelf niet lekker om de hele dag op te lopen (te lomp), maar er wordt niet moeilijk over gedaan als je ze iedere dag draagt.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1417 Gepost op: 28 maart 2013, 13:02:29
Als je op kisten wilt lopen tijdens de reguliere dienst adviseer ik Magnums of Adidas gsx te kopen ivm het gewicht. Ik heb ze onlangs van de baas gehad  098uo
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Reactie #1418 Gepost op: 28 maart 2013, 15:51:06
Als je op kisten wilt lopen tijdens de reguliere dienst adviseer ik Magnums of Adidas gsx te kopen ivm het gewicht. Ik heb ze onlangs van de baas gehad  098uo

Heb 1 paar Magnums gehad, zonde van het geld. Vorm van de schoen liep helemaal uit en begon er heel lomp uit te zien, leer is niet van denderende kwaliteit.

Adidas zijn perfect, als of je sportschoenen aan hebt. Ik zocht alleen iets meer steun en loop nu op de Tibet van Haix. Wel wat zwaarder maar heb er geen last van tijdens de dienst.
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #1419 Gepost op: 28 maart 2013, 16:05:28
Ik loop zelf ook op de Adidas schoenen. Echt perfect!