Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 791450 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1460 Gepost op: 29 april 2013, 17:11:15
Leuke foto Sem! Dit is echter niet het nieuwe uniform, slechts het nieuwe ME pak. Geeft wel een goede indruk van het nieuwe aankomende uniform!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #1461 Gepost op: 29 april 2013, 17:15:27


Achterkant paleis om de Dam, politie in nieuwe uniformen. #Amsterdam
@MarvinGierveld Marvin Gierveld

----

In Amsterdam lopen ze al met de nieuwe uniformen. Ziet er goed uit  O0

Das raar, zag ze vanmiddag bij het Rijks Museum nog in het oude tenue lopen. Vreemde zaak.  ;)


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #1462 Gepost op: 29 april 2013, 19:07:20
Zijn ze te vroeg, 30 april is de officiele overgang voor het nieuwe ME tenue  >:D
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1463 Gepost op: 30 april 2013, 00:53:08
afgelopen avond in het echt het nieuwe ME pak mogen aanschouwen en zag er zeker goed uit. Stond op een gegeven moment ook een agent met gele jas naast waardoor je enigsinds kon vergelijken. En qua gele kleur kwam het op het oog overeen met de jas kleur, dus een goeie opvallende kleur.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


guest6532

  • Gast
Reactie #1464 Gepost op: 30 april 2013, 22:23:40
Ik heb vandaag ook kriskras door Amsterdam gelopen, durf wel te zeggen dat zo'n beetje 1/3 van de agenten in het nieuwe uniform liep. Was positief verrast om ze zo te zien lopen  :)


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #1465 Gepost op: 1 mei 2013, 02:50:18
Voor de zoveelste keer: er is nog GEEN nieuw uniform. Enkel het nieuwe ME tenue wat sinds gisteren gedragen wordt.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #1466 Gepost op: 1 mei 2013, 14:56:44
En wat officieel het enige ME tenue is dat nog gedragen mag worden (tenzij er door leveringsproblemen geen compleet uniform beschikbaar is). De polo's en jassen mogen niet in de BPZ gedragen worden.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Mahad

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 248
Reactie #1467 Gepost op: 1 mei 2013, 16:34:08
En wat gebeurt er met de ouwe ME uniformen ? Stel je voor dat er iets met het nieuwe uniform gebeurt bij een ME'er , worden dan die weer uit de kast gehaald ?
That's just the way it is.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1468 Gepost op: 1 mei 2013, 17:43:40
En wat gebeurt er met de ouwe ME uniformen ? Stel je voor dat er iets met het nieuwe uniform gebeurt bij een ME'er , worden dan die weer uit de kast gehaald ?

Ga daar maar niet vanuit. Als het nieuwe pak geleverd is, is er ook genoeg reservespul
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #1469 Gepost op: 1 mei 2013, 18:47:34
Heb gisteren ruim 12 uur in A'dam mogen vertoeven. Mooi om de ME-uniformen in het echt te zien, ik kreeg ook van vrienden (niet politie minded) te horen dat ze het er goed uit vonden zien. Ik heb slechts 1 clubje kunnen ontdekken welke nog in de oude donkerblauwe overalls liepen. Dus vtspn heeft goed z'n best gedaan!

opvallend: Alle ruiters waren nog gekleed in oude uniformen. En 90% van de ME'ers liep met de broek buiten de laarzen, slechts enkele droegen de broek 'gepoft'. Dat was bij de oude uniformen precies andersom :)

Daarnaast heb ik ook nog wat anders gespot: de eerste dienders met de Walther P99Q inc. Radar Holster! Nouja dienders, ik heb 1 inspecteur met een nieuw wapen gezien.. Zag er ook bijzonder netjes uit, al blijf ik het oude holster mooier vinden, maargoed persoonlijke voorkeur hou ik het maar op... :)