Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 774427 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #1470 Gepost op: 1 mei 2013, 18:50:19
Daarnaast heb ik ook nog wat anders gespot: de eerste dienders met de Walther P99Q inc. Radar Holster! Nouja dienders, ik heb 1 inspecteur met een nieuw wapen gezien.. Zag er ook bijzonder netjes uit, al blijf ik het oude holster mooier vinden, maargoed persoonlijke voorkeur hou ik het maar op... :)
Er loopt ook op de academie Amsterdam een rij-instructeur met het nieuwe wapen. Maar hij is volgens mij wel een (kern)instructeur.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #1471 Gepost op: 1 mei 2013, 18:54:24
idd ik heb ook al het nieuwe wapen bij een van onze IBT docenten gezien, maar nog niet op straat. Vermoed ook dat het om een kern instructeur ging al kon ik dat aan de buitenkant niet zien natuurlijk, was in BPZ tenue gekleed :D


Iv0

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 106
  • Monsieur Cannibale
Reactie #1472 Gepost op: 1 mei 2013, 21:46:17
De IP met de Walther P99 was een docent van de PA die een dag meedraaide :)
et Voila


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #1473 Gepost op: 2 mei 2013, 19:22:37
En wat was ie warm het nieuwe ME pak. En nog een paar kritiekpuntjes... jammer. :-X


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #1474 Gepost op: 2 mei 2013, 21:53:55
Zag van de week op bureau ook een ME'er lopen met nieuwe ME uniform, alleen de polo dan. Maar als ik die zie, en de animatie foto's van het nieuwe uniform, dan verschilt het toch zo goed als niks? Ik zie het in ieder geval niet..!


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #1475 Gepost op: 2 mei 2013, 22:46:09
Zag van de week op bureau ook een ME'er lopen met nieuwe ME uniform, alleen de polo dan. Maar als ik die zie, en de animatie foto's van het nieuwe uniform, dan verschilt het toch zo goed als niks? Ik zie het in ieder geval niet..!

ME uniform heeft een geel vlak, het uiteindelijke politieuniform niet, die heeft gele strepen. Zie m'n illustraties nog maar eens :)


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #1476 Gepost op: 3 mei 2013, 17:15:04
Mooie foto van de draagproef van het nieuwe veiligheidsvest. Ziet er goed uit zeg ik zo! Zie politiesite intern!


black_ice_360

  • Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 246
Reactie #1477 Gepost op: 3 mei 2013, 17:20:55
Foto's mogen nog niet gepost worden op dit forum neem ik aan? Ben erg benieuwd namelijk  :P


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #1478 Gepost op: 3 mei 2013, 18:53:59
Maandag haal ik mn dragproefvest op. Dan zullen dr vast fotos gemaakt mogen worden daar het vest toch buiten gedragen gaat worden. Hij is nu nog 1:1 gelijk aan de oude huisstijl en zoals al eerder hier getoond. Verder is voor de foto een 'oude' polo gepakt die met een gele band/balk ipv de gele strepen. De versie die het dus niet geworden was na de enquete.


black_ice_360

  • Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 246
Reactie #1479 Gepost op: 3 mei 2013, 19:22:03
Ben benieuwd. Ook al is het de oude stijl is het toch leuk om te zien hoe het er in het 'echie' uitziet. Niet vier vesten op een rij, maar gewoon op een echt persoon. Ik hoop maandag de foto's te mogen aanschouwen  ;D