Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 774445 keer)

0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.

AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #1480 Gepost op: 4 mei 2013, 00:36:38
Maandag haal ik mn dragproefvest op. Dan zullen dr vast fotos gemaakt mogen worden daar het vest toch buiten gedragen gaat worden. Hij is nu nog 1:1 gelijk aan de oude huisstijl en zoals al eerder hier getoond. Verder is voor de foto een 'oude' polo gepakt die met een gele band/balk ipv de gele strepen. De versie die het dus niet geworden was na de enquete.

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dat je dat nieuwe vest mag proefdragen


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #1481 Gepost op: 4 mei 2013, 09:29:43
Ja idd jaloers,
Maar foto van 'oude huisstijl' had ik inderdaad gezien, ben benieuwd hoe dit in combinatie is met polo enzo.
(intranet: VTSPN)

En ze hebben het ook telkens over een windstopper, zo'n ding is heerlijk maar in sommige situaties maakt het ook weer lastig aangezien het over het vest moet. Dus ben benieuwd hoe ze dat hadden uitgedacht..


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #1482 Gepost op: 4 mei 2013, 09:30:56
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dat je dat nieuwe vest mag proefdragen

Aanmelden bij de kledingcontactpersoon in het korps!


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1483 Gepost op: 4 mei 2013, 14:22:06
Ja de vesten zien er goed uit, ik hoop dat er net als bij de KMar ook aan voor + achterzijde P O L I T I E  op komt te staan.

Overigens ben ik wel benieuwd naar de nieuwe jas, weet iemand of dit ook model parka gaat worden? (dus boven de koppel)
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


black_ice_360

  • Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 246
Reactie #1484 Gepost op: 4 mei 2013, 15:07:34
En ze hebben het ook telkens over een windstopper, zo'n ding is heerlijk maar in sommige situaties maakt het ook weer lastig aangezien het over het vest moet. Dus ben benieuwd hoe ze dat hadden uitgedacht..

De windstopper/softshell gaat eveneens onder het vest wat ik ervan begrepen heb. Dus eerst polo, softshell en dan het vest. Het all-weather jacket gaat wel over het vest!

Ja de vesten zien er goed uit, ik hoop dat er net als bij de KMar ook aan voor + achterzijde P O L I T I E  op komt te staan.

Er zijn al concepttekeningen, waarbij je kan zien dat de blauwe hoes voor het vest er hetzelfde uitziet als de nieuwe polo's. Gele horizontale streep met het woord politie op voor en achterzijde.



silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1485 Gepost op: 4 mei 2013, 15:37:53
Eh ik bedoel dus eigenlijk Blouson  :D
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #1486 Gepost op: 4 mei 2013, 16:54:19
Eh ik bedoel dus eigenlijk Blouson  :D

Ja,. staat in het pakket van eisen dat je op intranet terug kunt vinden bij de vtsPN


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1487 Gepost op: 4 mei 2013, 21:02:38
Citaat
M@rco ‏@mar70co 3h
Start testen nieuwe #veiligheidvesten. Langgekoesterde wens collega's, dragen op de kleding i.p.v. eronder. pic.twitter.com/DyKgwu1YjO



Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #1488 Gepost op: 4 mei 2013, 22:09:45


Ik ben benieuwd of het maandag DAT model is of al de nieuwe huisstijl... Overigens draagt hij nog een oud proefmodel, zo is het klittenband op de rug niet meer bereikbaar voor derden, er zit een flap overheen.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1489 Gepost op: 4 mei 2013, 22:33:56
Ik heb geen idee... heb deze foto zelf ook niet eerder gezien eigenlijk.