Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 793083 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #320 Gepost op: 22 oktober 2011, 20:05:03
Van de week uit redelijk betrouwbare bron mogen vernemen dat de worker er wel degelijk gaat komen, en tegelijk met een compleet nieuw operationeel uniform. Dat zou tegelijk gelanceerd worden. En met polo (lange mouw en korte mouw), nieuw veiligheidsvest en de worker. Schoeisel was nog geen uitsluitsel over.

Ik ben benieuwd.

Als mijn info goed is wordt de polo ja niet lachen blauw met geel voor de zichtbaarheid.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #321 Gepost op: 22 oktober 2011, 20:11:54
Als mijn info goed is wordt de polo ja niet lachen blauw met geel voor de zichtbaarheid.

Jup, heb ik ook gehoord. Evenals verschillende hoezen voor het vest die over de kleding gedragen gaat worden.


CPrime

  • Agent / Medewerker GGP - Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #322 Gepost op: 22 oktober 2011, 22:09:17
Ik kan het antwoord zelf wel min of meer bedenken maar stel em toch.  098uo

Iemand enig idee wanneer wij deze kleding ongeveer in de praktijk kunnen gaan zien?
Dierenambulance Amsterdam - Chauffeur, Dierenhulpverlener (bijrijder), centralist, lid bootteam, Coördinator Calamiteiten- en Rampenteam. EHBO  -BLS &


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #323 Gepost op: 22 oktober 2011, 22:11:25
Als mijn info goed is wordt de polo ja niet lachen blauw met geel voor de zichtbaarheid.

Ben erg benieuwd hoe dit er uit moet gaan zien. Zit er dan ook gelijk reflectie op dat scheelt dan ook weer een geel zichtbaarheidsvest aantrekken.


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #324 Gepost op: 23 oktober 2011, 11:51:48
Citaat
Als mijn info goed is wordt de polo ja niet lachen blauw met geel voor de zichtbaarheid.

Nou, op zich ben ik niet direct negatief. In Spanje hebben bepaalde gemeentelijke korpsen ook geel verwerkt in blauw/groene polo's en op zich ziet dat er niet slecht uit.

Van de week zag ik op tv bij een ontruiming in UK dat ze een gele hoes over hun veiligheidsvest hadden en ook dat zag er best redelijk uit.

Maar inderdaad, de grote vraag: Wanneer?? Als het in het huidige tempo van vtsPN gaat dan kan het nog even duren vrees ik...  :(


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #325 Gepost op: 23 oktober 2011, 22:53:30
Ik weet nog wel dat de ambulancedienst enorm uitgelachen werd toen ze overgingen naar het geel/groene pak dat ze nu hebben. Nu weet iedereen niet meer beter. Ik sta er niet negatief tegenover om een beter zichtbaar uniform te maken.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #326 Gepost op: 23 oktober 2011, 23:30:14
Nou, op zich ben ik niet direct negatief. In Spanje hebben bepaalde gemeentelijke korpsen ook geel verwerkt in blauw/groene polo's en op zich ziet dat er niet slecht uit.

Klopt, type bij google afbeeldingen maar eens 'policia local' in, dan krijg je een hele lijst voorbeelden!
Ben benieuwd wanneer en met wat vtsPN komt.
Senior GGP / Oost-Brabant


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #327 Gepost op: 24 oktober 2011, 10:08:41
Klopt, type bij google afbeeldingen maar eens 'policia local' in, dan krijg je een hele lijst voorbeelden!
Ben benieuwd wanneer en met wat vtsPN komt.

Niets mis mee volgens mij, mooie worker eronder en hup de wijk in...

ownee, dat mocht niet meer geloof ik... 998765
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


sylvester1986

  • Gast
Reactie #328 Gepost op: 24 oktober 2011, 10:22:27
Klopt, type bij google afbeeldingen maar eens 'policia local' in, dan krijg je een hele lijst voorbeelden!
Bijvoorbeeld.....


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #329 Gepost op: 24 oktober 2011, 10:23:17
Hier de polo's van de policía local van Spanje.





Uploaded with ImageShack.us