Als buitenstaander ben ik nog wel eens benieuwd naar welke accessoires jullie zelf (maar) bekostigen omdat de baas ze niet in het assortiment heeft of de betere alternatieven te duur.
Sokken (echter zijn dit gewone aanbieding sokken dus daar word je niet echt veel armer van). Toen ik nog bij de onbewapende dienst zat had ik
al vrij snel een eigen koppel gekocht omdat ik het een beetje lastig vond om die riem elke keer weer vol te hangen. Aan die koppel zaten ook al diverse pouches waarvan ik nu dan ook de handschoenenpouch gebruik voor mijn wegwerphandschoenen. 2 keer een lampje inclu holster gekocht.
Eerste keer een minimaglite voor een tientje (2 dagen later werd die uitgedeeld door de baas
) maar daar kwam ik al snel achter dat de draaiknop om de lamp aan en uit te zetten een beetje gevoelig was in de auto en heb dus een iets duurdere led tactisch lampje gekocht waarbij de aan/uit knop aan de onderzijde zit. Een een sleutel snoer om mijn diverse sleutels die ik bij de dienst gebruik aan te hangen.
Alles bij elkaar denk ik dat ik wel rond de 100 euro zit. En moet zeggen heb er geen spijt van, want de baas heeft het voor sommige dingen wel goed geregeld. Maar er zijn altijd wel dingen die jij persoonlijk makkelijk vind en die je niet via de baas krijg.