Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 792405 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #450 Gepost op: 20 november 2011, 19:14:16
Ik weet dat NHN alkmaar afspraken had met diverse stomerijen. In Amsterdam hebben we stomerij inleverpunten en wordt de kleding (broek/ jas) naar een stomerij gebracht. Overhemden zelf wassen en strijken. Omdat de overhemden strijkvrij zouden zijn strijkt niet iedereen zijn hemdje mooi strak. Dus op diverse buro's hebben daarvoor dan weer een strijkplank en -bout staan.

Al met al inderdaad nogal knullig geregeld. En 6 euro per maand voor de was? J.... wanneer is dat bedrag vast gesteld? Ik heb elke dag een overhemd (zeg 20 stuks in de maand+water+wasmiddel+electra) en jullie hebben dan ook nog de broeken? Ik denk dat die 6 euro uit de jaren 2000-2005 komen  0098
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #451 Gepost op: 21 november 2011, 10:40:02
::)wat gebruik je een hoop overhemden. Rij je geen motor  098uo


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #452 Gepost op: 21 november 2011, 10:52:33
::)wat gebruik je een hoop overhemden. Rij je geen motor  098uo

Helaas nee nog niet, ik sta voor komend jaar op de rol voor beide opleidingen 098uo
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #453 Gepost op: 21 november 2011, 11:20:35
Je mag wel wat van mijn overhemden, op de motor draag ik ze toch niet. En als ik niet op de motor zit, is het truienweer...  ;D


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #454 Gepost op: 21 november 2011, 11:36:57
Je mag wel wat van mijn overhemden, op de motor draag ik ze toch niet. En als ik niet op de motor zit, is het truienweer...  ;D

Ja! Nu heb ik er wat aan  :D Je bent nog niet buiten geweest zeker???  0098 Maar ik zal je aanbod in gedachte houden
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #455 Gepost op: 21 november 2011, 12:52:21
Ik weet dat NHN alkmaar afspraken had met diverse stomerijen. In Amsterdam hebben we stomerij inleverpunten en wordt de kleding (broek/ jas) naar een stomerij gebracht. Overhemden zelf wassen en strijken. Omdat de overhemden strijkvrij zouden zijn strijkt niet iedereen zijn hemdje mooi strak. Dus op diverse buro's hebben daarvoor dan weer een strijkplank en -bout staan.

Onze "baliemedewerkster" print voor mij een bon waarmee ik bij de supermarkt in de straat mijn te stomen kledij kan brengen. (overhemden uitgezonderd)

ideaal geregeld


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #456 Gepost op: 22 november 2011, 14:55:22

Helaas nee nog niet, ik sta voor komend jaar op de rol voor beide opleidingen 098uo

effe opschieten in mei 2012 staat de eerste opleiding geplan dvoor de zware fiets.


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #457 Gepost op: 24 november 2011, 14:01:49
effe opschieten in mei 2012 staat de eerste opleiding geplan dvoor de zware fiets.

Waar kan ik tekenen???
(o ja ... in dat andere topic.)

Ik had een ander vak moeten leren
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #458 Gepost op: 1 december 2011, 09:42:48
Update over de broek:

http://aanbestedingskalender.nl/noticedetails.aspx?id=dbb9aa9e-edb0-4b90-9835-8053e7d971f7

Halverwege 2012 zou een draagproef van 3 maanden moeten gebeuren heb ik begrepen...


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #459 Gepost op: 1 december 2011, 11:01:51
Op de intranetsite van vtspn/klpd dienst logistiek staat een verhaal over de nieuwe broek. Najaar 2012 is de planning dat ie geleverd gaat worden. (En meteen even het klanttevredenheidsonderzoek invullen  >:D)