Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 772403 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Frank Lingen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
Reactie #610 Gepost op: 16 februari 2012, 22:57:47
Dit is een voorbeeld van kleding die voor politieagenten functioneel is. Je kunt natuurlijk kiezen voor andere details en kleuren. En het hoeft natuurlijk geen camo-print te zijn.

Ik stem links.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #611 Gepost op: 16 februari 2012, 22:59:12
En welk deel is volgens jou functioneel?
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #612 Gepost op: 16 februari 2012, 23:00:03
Dit is een voorbeeld van kleding die voor politieagenten functioneel is. Je kunt natuurlijk kiezen voor andere details en kleuren. En het hoeft natuurlijk geen camo-print te zijn.



Hoe kom je daar bij dat het funtioneel is?  ::) :-\ :o
Eigen ervaring of iets uit films ?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #613 Gepost op: 16 februari 2012, 23:00:29
Ga je ook nog reageren op de vragen in de andere topics ipv overal hersenspinsels rond te gooien?

- Workerbroek komt er aan,
- ellenboog en knie beschermers zullen voor de gemiddelde diender eerder in de weg zitten dan nuttig zijn,
- holster op het vest is leuk voor de film
- het zal vast lekker zitten met dat vest in een Touran.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #614 Gepost op: 16 februari 2012, 23:00:50
Ik zie de politie graag met een Ops vest, daar kun je een hoop in/op kwijt.


Frank Lingen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
Reactie #615 Gepost op: 16 februari 2012, 23:24:48
Hoe kom je daar bij dat het funtioneel is?  ::) :-\ :o
Slijtvast, meer bewegingsvrijheid, meer bescherming tegen koude, regen, vuil en vallen, overzichtelijke en ruime zakken, enz... En het is niet voor niets dat militairen en SWAT-teams dergelijke kleding gebruiken en geen witte overhemden.
Ik stem links.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #616 Gepost op: 16 februari 2012, 23:27:37
Maar militairen/SWAT is toch ook niet te vergelijken met gewone agenten?
Voor militairen/SWAT: Ja
Gewone straatagenten: Nee, behalve Ops vest.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #617 Gepost op: 17 februari 2012, 00:27:18
Slijtvast, meer bewegingsvrijheid, meer bescherming tegen koude, regen, vuil en vallen, overzichtelijke en ruime zakken, enz... En het is niet voor niets dat militairen en SWAT-teams dergelijke kleding gebruiken en geen witte overhemden.

Eigen ervaring of uit films ? (om tóch nog even antwoord te krijgen op mijn eerdere vraag).

Nogmaals, je plaatst zo'n beetje in elk politioneel topic reactie's, echter uit zo'n beetje elke reactie (b)lijkt (het) dat je niet echt weet waar het over gaat ...

Ik zie aan bovenstaande namelijk helemaal niets wat ik in de praktijk zou willen terug zien ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #618 Gepost op: 17 februari 2012, 07:05:34
Slijtvast, meer bewegingsvrijheid, meer bescherming tegen koude, regen, vuil en vallen, overzichtelijke en ruime zakken, enz... En het is niet voor niets dat militairen en SWAT-teams dergelijke kleding gebruiken en geen witte overhemden.

Heb je echt het idee dat militairen daar altijd mee lopen?
Ik kan je uit je droom halen   alleen als ze operationeel bezig zijn.    

Er zijn zat militairen die wél in witte (en andere lichtgekleurde) overhemden lopen.  

Als je dit  politie agenten laat aantrekken is het net als of er een staat van beleg is in Nederland.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #619 Gepost op: 17 februari 2012, 09:03:48
Slijtvast, meer bewegingsvrijheid, meer bescherming tegen koude, regen, vuil en vallen, overzichtelijke en ruime zakken, enz... En het is niet voor niets dat militairen en SWAT-teams dergelijke kleding gebruiken en geen witte overhemden.
Ik krijg steeds met het idee dat jij een 13 jarige jongen bent die te veel films met Sylvester Stallone en Arnold Schwarzenegger kijkt.