Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 791492 keer)

0 gebruikers (en 33 gasten bekijken dit topic.

Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #710 Gepost op: 18 maart 2012, 22:28:06
En met de komst van de Landelijke Politie wordt dat allemaal verleden tijd ... Want de werkwijze's zouden toch op elkaar afgestemd gaan worden?

Overigens is het bij ons ook niet zo dat de BOA's alle aangiften opnemen, ongeveer 80 a 90 procent.

Dat is al 80 tot 90 % meer dan bij ons. Want wij hebben ze helemaal niet.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #711 Gepost op: 18 maart 2012, 22:41:24
En met de komst van de Landelijke Politie wordt dat allemaal verleden tijd ... Want de werkwijze's zouden toch op elkaar afgestemd gaan worden?

Overigens is het bij ons ook niet zo dat de BOA's alle aangiften opnemen, ongeveer 80 a 90 procent.

Dan blijft het de vraag welke werkwijze gebruikt gaat worden...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #712 Gepost op: 18 maart 2012, 23:37:14
Dan blijft het de vraag welke werkwijze gebruikt gaat worden...

Aangezien de Minister wil dat het blauw op straat blijft en men nog steeds nieuw administratief personeel blijft aannemen en opleiden dan denk ik dat ik weet hoe het in 9 van de 10 ''Regio's'' gaat ... (en die 10de ... e050)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #713 Gepost op: 18 maart 2012, 23:58:18
Aangezien de Minister wil dat het blauw op straat blijft en men nog steeds nieuw administratief personeel blijft aannemen en opleiden dan denk ik dat ik weet hoe het in 9 van de 10 ''Regio's'' gaat ... (en die 10de ... e050)

En waar doel je op bij de 10e? Want bij een landelijke politie moeten alle 10 de korpsen hetzelfde beleid gaan voeren. Daarnaast dat men nog steeds nieuw AT personeel aanneemt verbaasd me enigzins, gezien het feit dat juist daar op bezuinigd gaat worden. Zo moeten meerdere korpsen juist AT personeel gaan inleveren! Maar goed we gaan offtopic.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #714 Gepost op: 19 maart 2012, 10:52:20
Als ik kijk naar het, bijv, Zweedse uniform ben ik benieuwd hoe hun dat "opgelost" hebben. Of ze een straat en een binnen uniform hebben. Want ongetwijfeld dat de politie daar ook aangiftes op neemt...


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #715 Gepost op: 19 maart 2012, 11:31:37
Zal jullie maar uit de droom halen er wordt gesproken over een operationeel uniform en niet operationeel uniform.


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #716 Gepost op: 19 maart 2012, 11:43:17
Dank je wel voor je aanvulling betreffende het baliewerk. Bij ons in AA hebben wij dus GEEN BOA's die dat doen voor ons!

Er zijn binnen AA zeker wel bureaus waar BOA's baliewerk doen. Die nemen ook eenvoudige aangiften op.


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #717 Gepost op: 19 maart 2012, 14:49:03
Goed, inmiddels via de mail een fotootje gekregen van het mogelijke nieuwe uniform. Is in ieder geval geen kantoorpakje meer!


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #718 Gepost op: 19 maart 2012, 21:25:45
Goed, inmiddels via de mail een fotootje gekregen van het mogelijke nieuwe uniform. Is in ieder geval geen kantoorpakje meer!

Nou, je maakt me wel nieuwsgierig zo. Plaatje?  ::)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #719 Gepost op: 19 maart 2012, 22:26:46
Zoek even op het intranet van Limburg Zuid  O0. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat we die foto's hier al gaan delen!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein