Wat dat betreft is het bij jullie niet veel beter of slechter wat een hoop zaken aangaat als wat ik in de beveiliging meegemaakt heb
Crosslee.
Heb jaren geleden al toen ik nog actief was in de beveiliging aangegeven waarom niet overstappen naar o.a. het GMS systeem +
GityGis en AVLS wat de politie gebruikt voor de alarmopvolging en wat er allemaal bij hoort.
Het heeft daar zijn nut al bewezen en is uitgebreid getest en zo maar nee men moet een eigen systeem uitvinden waarbij je
minimaal het 1e jaar tegen allerlei kinderziektes aan loopt. De hogere heren en dames die bakken met geld verdienen gooien het graag onnodig over de wel bekende balk omdat men stront eigenwijs is.
Het zelfde geldt voor de kleding het moet allemaal met pantalon en overhemd en stropdas en colbert want het moet representatief zijn.
Ik zeg dan op mijn beurt lekker belangrijk ik moet er goed mijn werk in kunnen doen en ik doe dat beter zonder al die bullshit
want met een stropdas doe ik mijn werk echt niet beter dan dat ik dat onding wel draag.
Mijn motto is luister meer naar de mensen in het veld die de kolen uit het vuur moeten halen voor de organisatie.