Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 774151 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #900 Gepost op: 7 augustus 2012, 14:08:46
Collega's,

zoals beloofd de foto's van de operationele broek...

http://img33.imageshack.us/img33/74/fotobroek.png

http://img17.imageshack.us/img17/81/fotobroek3.png

http://img268.imageshack.us/img268/4931/fotobroek2.png

Is de broek van hetzelfde materiaal als de broek die de bikers dragen? Of is de stof zoals de ME broek?

Ziet er GOED uit trouwens


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #901 Gepost op: 7 augustus 2012, 17:17:39
De bike-broek is van een heel ander soort materiaal. Niet te vergelijken.


crosslee

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #902 Gepost op: 7 augustus 2012, 20:51:12
Collega's,

zoals beloofd de foto's van de operationele broek...





In combi met de polo. 100% winnaar. Niet meer zeuren. INVOEREN!!


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #903 Gepost op: 7 augustus 2012, 22:37:45
De bike-broek is van een heel ander soort materiaal. Niet te vergelijken.

gelukkig  ;)


Spijker77

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #904 Gepost op: 9 augustus 2012, 08:54:42
Biker broek is inderdaad totaal andere stof...je kunt dit inderdaad meer vergelijken met de stof van de me-broek en de nieuwe broeken van de hondengeleiders.
Er zijn twee modellen. Winter en zomer versie....je ziet een zomerversie op de foto's. Winterversie is iets dikker. Stof van beide modellen is van goede kwaliteit en niet te dun.
Deze broek gaat het echt wel worden, dus ik reken op landelijke invoering medio 2013.

In combi met de blauwe polo oogt het mooi, maar deze combi gaat het echt niet worden.

Vanuit de top is dit al afgeketst en het wordt waarschijnlijk een soort overhemd in de kleur wit met op de schouders gele accenten. Het model zou vergelijkbaar moeten zijn met wat de bikers dragen qua stof.

De schoenen, Adidas, die ik draag zijn top, niet zelf betaald, maar heb ik geregeld via bikers.
Die standaard Hiax kunnen sowieso al niet en al helemaal niet onder deze broek!!!
Zulke schoenen, Adidas, worden in de toekomst in het pakket opgenomen, maar ook daarvoor moet eerst een traject worden opgestart inclusief draagproef! ; (
Heerlijk die europese regelgeving qua aanbesteding!!!!!


crosslee

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #905 Gepost op: 9 augustus 2012, 11:57:05
Biker broek is inderdaad totaal andere stof...je kunt dit inderdaad meer vergelijken met de stof van de me-broek en de nieuwe broeken van de hondengeleiders.
Er zijn twee modellen. Winter en zomer versie....je ziet een zomerversie op de foto's. Winterversie is iets dikker. Stof van beide modellen is van goede kwaliteit en niet te dun.
Deze broek gaat het echt wel worden, dus ik reken op landelijke invoering medio 2013.

In combi met de blauwe polo oogt het mooi, maar deze combi gaat het echt niet worden.

Vanuit de top is dit al afgeketst en het wordt waarschijnlijk een soort overhemd in de kleur wit met op de schouders gele accenten. Het model zou vergelijkbaar moeten zijn met wat de bikers dragen qua stof.

De schoenen, Adidas, die ik draag zijn top, niet zelf betaald, maar heb ik geregeld via bikers.
Die standaard Hiax kunnen sowieso al niet en al helemaal niet onder deze broek!!!
Zulke schoenen, Adidas, worden in de toekomst in het pakket opgenomen, maar ook daarvoor moet eerst een traject worden opgestart inclusief draagproef! ; (
Heerlijk die europese regelgeving qua aanbesteding!!!!!

Duidelijk! Ik ben de witte bikepolo ook gewend en daar zou ik ook zo voor tekenen. Alleen jammer van wit. Blijft zo besmettelijk. Maar alles beter dan het huidige overhemd O0


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #906 Gepost op: 9 augustus 2012, 17:12:36
Duidelijk! Ik ben de witte bikepolo ook gewend en daar zou ik ook zo voor tekenen. Alleen jammer van wit. Blijft zo besmettelijk. Maar alles beter dan het huidige overhemd O0

Dusss eerst nog de draagproef van de schoenen afwachten? Of krijgen we schoenen die tijdelijk gedragen moeten worden? Onze afdansschoenen van de dienst kunnen er zeker niet onder  ;)

Maar als MEér heb je blauwe polo's gekregen, die kun je wel stiekem dragen..  >:D


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #907 Gepost op: 9 augustus 2012, 17:21:15
Collega's,

zoals beloofd de foto's van de operationele broek...





> wat heb jij voor 'n spreeksleutel op je porto? Met geïntegreerde antenne zo te zien?


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #908 Gepost op: 9 augustus 2012, 18:14:14
Ik zie de antenne gewoon om het oor stekkertje heengewikkeld hoor?


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #909 Gepost op: 9 augustus 2012, 19:36:05
Antenne zie je gewoon zitten hoor.. beetje verscholen achter de bedrading.