0 gebruikers (en 21 gasten bekijken dit topic.
Bedankt ;-) Maar ik bedoelde ook in relatie tot alle nieuwe kleding die ik voobij hoor komen ;-) Sowieso hoop ik dat ze snel zijn met de oproep! Deze week mijn laatste vrije (werk)dagen tot en met begin december!
Ga maar gewoon uit van de huidige kleding (als het al op voorraad is...)
Nou ze hebben vrij weinig, waarschijnlijk zijn er geen broeken, overhemden, colbert, en epauletten
Dat wordt dus in spijkerbroek de straat op
Vanaf wanneer kom je op straat?
Heb begrepen van een kennis van mij binnen het zelfde korps dat we vanaf het begin mogen meelopen, iets wat ik ook begreep (tussen neus en lippen door) tijdens de voorlichting
Offtopic:Toch niet in uniform. Je zult nooit de straat op gaan/mogen wanneer je nog geen modules behaald hebt. Ook tijdens de opleiding is het niet toegestaan om in uniform te reizen. Je zal maar tegen een situatie aanlopen waarin men iets van je verwacht, maar je totaal geen kennis of kunde hebt om te handelen. Zo ga ik over 6 weken het korps in, maar liep ik tijdens een grootscheepse verkeerscontrole dit weekend gewoon in burger mee. In mei zal je de straat op gaan voor je eerste korps tertiel. Wel zul je het uniform eventueel nodig hebben voor de beëdiging en in overleg tijdens sommige lessen.
Ik ben benieuwd ;-) Iemand die achter de balie zit (voluntair bijvoorbeeld) die heeft ook geen bevoegdheden (soms BOA), maar draagt ook een uniform ;-) Het maakt mij ook allemaal niet zo heel veel uit, zolang het maar wordt gecommuniceerd!