Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 791474 keer)

0 gebruikers (en 18 gasten bekijken dit topic.

PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #720 Gepost op: 20 maart 2012, 07:25:41
Zoek even op het intranet van Limburg Zuid  O0. Ik denk niet dat het de bedoeling is dat we die foto's hier al gaan delen!
Dat denk ik dus ook.

Mocht iemand hem niet kunnen vinden, stuur even een pb'tje met daarin een korps email, dan mail ik de link.


Meneer

  • Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 577
    • Politieserie
Reactie #721 Gepost op: 20 maart 2012, 08:25:49

Ik zeg, politie logo erop en klaar is Kees!

Maar even zonder gekheid, ben het helemaal met jullie eens. Ik begin pas over twee weken aan de opleiding en heb dus geen recht van spreken, maar als ik jullie argumenten lees kan ik me voorstellen dat het gewoon écht niet prettig werkt.


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #722 Gepost op: 20 maart 2012, 11:30:37
Gisteren nog even herinnerd aan de functionaliteit van ons mooie uniform. Band verwisseld van een burger. Resultaat: Overhemd vies, broek vies. Omkleden dan maar...  >:(


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #723 Gepost op: 20 maart 2012, 13:01:37
Ach dat is dagelijkse praktijk voor mij vracht wagen op en er onder door. Heb het nieuwe gezien. Ziet er beter uit. Hoop.alleen dat het ook een beetje functioneel is.


crosslee

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #724 Gepost op: 20 maart 2012, 16:13:06
Gisteren nog even herinnerd aan de functionaliteit van ons mooie uniform. Band verwisseld van een burger. Resultaat: Overhemd vies, broek vies. Omkleden dan maar...  >:(
broodroof voor de anwb:P  >:D


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Reactie #725 Gepost op: 20 maart 2012, 17:44:51
Ziet er beter uit. Hoop.alleen dat het ook een beetje functioneel is.

Ziet er inderdaad beter uit dat nieuwe spul. Alleen een beetje jammer van de schoenen die de vrouwelijke collega aan heeft. Een paar Haix Tibet er onder en de broek er boven. Maja, dat zal wel niet mogen.
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #726 Gepost op: 20 maart 2012, 17:46:12
ik heb alleen maar kisten als dienstschoenen...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Reactie #727 Gepost op: 20 maart 2012, 17:49:04
ik heb alleen maar kisten als dienstschoenen...

Ik heb zelf m'n kisten moeten aanschaffen. Wij (GLM) krijgen alleen van die kantoorpantoffels.
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #728 Gepost op: 20 maart 2012, 17:55:05
Dat denk ik dus ook.

Mocht iemand hem niet kunnen vinden, stuur even een pb'tje met daarin een korps email, dan mail ik de link.
Even voor de duidelijkheid; dit is bedoeld voor mensen die in dienst zijn bij de Nederlandse Politie en mij hun werk e-mail kunnen sturen, daar zal ik de foto's naar sturen.

10 jarigen krijgen dus geen foto's, in elk geval niet van mij, en zullen moeten wachten op officiële persfoto's.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #729 Gepost op: 20 maart 2012, 18:41:48
Ik heb zelf m'n kisten moeten aanschaffen. Wij (GLM) krijgen alleen van die kantoorpantoffels.

brief van de dokter ivm slechte enkels doet wonderen.... kisten op kosten van de baas... O0
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....