0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.
Het plaatje in blauw is nagenoeg hetzelfde als onderstaande werkbroek van de kmar. Alleen dan met het politiekoppel erop.Het lijkt trouwens wel of de zakken op de zijkant aan de binnenzijde van de broekspijp zitten. Je ziet alleen de klep van de zak eroverheen.
bron: Blauw Op de broek zijn op dijbeenhoogte per been twee zakken genaaid.
... Kijkt even naar beneden ... Onze broeken hebben op dijbeenhoogte maar 1 zak zitten. Die zitten echt op de buitenzijde. (Hadden iets dieper mogen zijn zodat de hele baret er in past)(O ja ... rechts onder buitenkant knie nog een klein zakje voor je noodverband.) Ik kan me heel goed voorstellen dat de nieuwe operationele broek de voorkeur van de politie op straat heeft. Ik loop ook veel liever in veldtenue dan in DT.
Maar wat ik dan altijd jammer vind om te lezen is hoelang zoiets van testfase, naar draagproef, naar uitgifte richting werkvloer duurt. Maar dat zal wel bij zo'n proces horen...
Zijn er inmiddels al foto's van de operationele pantalon die op het internet gepubliceerd mogen worden?ik had begrepen dat er een uitvoering in het blad Blauw staat.Is dit de definitieve uitvoering of nog een testversie.Ben erg benieuwd want ik ben wel klaar met die kantoorpantalon