Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 792943 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Reddertje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #1070 Gepost op: 24 oktober 2012, 22:10:16
Wat een snelle reactie van jullie.
Maar doelde er meer op dat het meestal mensen zijn die niet heel vaak in de meest ongelukkige situaties komen waarbij je een goed paar schoenen nodig hebt.

Wat hebben jullie met VTspn? Want dat ligt nogal gevoelig als ik het zo lees


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1071 Gepost op: 24 oktober 2012, 22:20:28
Wat hebben jullie met VTspn? Want dat ligt nogal gevoelig als ik het zo lees

Wat ik heb met de VTSPN is dat het collega's van mij zijn en dat ik mijn kleren er moet/kan bestellen.

Dat het nogal gevoelig ligt heeft te maken met het feit dat men de VTSPN continue aan het affakkelen is. Dat is in mijn ogen niet altijd terecht. Ik gok er zo maar even op dat 80-90% van de VTSPN ook niks kan doen aan de besluiten van de overige 20-10%. Ook zij worden moe van het continue moeten aan horen van de klachten regen van de straatcollega's.

En ik zal de laatste zijn die gaat ontkennen dat de VTSPN een soepele en meewerkende organisatie is, echter kan je het ook op een subtiele manier uitdragen. Het hoeft niet altijd op een botte en/of lompe ongegronde manier.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1072 Gepost op: 24 oktober 2012, 22:28:05
Ik werk er.

Er zijn een hoop dingen die beter kunnen, dat zeggen we met zijn allen hier. De vtsPN (de enige juiste schrijfwijze overigens) geeft dat zelf ook toe. Het altijd bashen is echter niet terecht en
fair tegen de organisatie en mensen die er werken.

Vergis je niet hoe politiek beladen alles is en hoeveel koninrijkjes er zijn. Als 1 blauwe pief A zegt en de ander B, wat moet je als ondersteunde organisatie dan? Je maakt nooit iedereen blij, je maakt altijd de verkeerde keuzes ook als de bron er van buiten je eigen invloed ligt.

Is er ruimte voor verbetering? Ja.
Gaat er verbetering komen? Ja
Zal het ooit perfect worden? Nee


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1073 Gepost op: 24 oktober 2012, 22:29:27
Wat ik heb met de VTSPN is dat het collega's van mij zijn en dat ik mijn kleren er moet/kan bestellen.

Dat het nogal gevoelig ligt heeft te maken met het feit dat men de VTSPN continue aan het affakkelen is. Dat is in mijn ogen niet altijd terecht. Ik gok er zo maar even op dat 80-90% van de VTSPN ook niks kan doen aan de besluiten van de overige 20-10%. Ook zij worden moe van het continue moeten aan horen van de klachten regen van de straatcollega's.

En ik zal de laatste zijn die gaat ontkennen dat de VTSPN een soepele en meewerkende organisatie is, echter kan je het ook op een subtiele manier uitdragen. Het hoeft niet altijd op een botte en/of lompe ongegronde manier.
En ik ben blij om te lezen dat je er op deze manier in zit. :)


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #1074 Gepost op: 25 oktober 2012, 09:13:04
Voornamelijk een kwestie van smaak als je het mij vraagt ;)

En van allemaal heel verschillende voeten, lengtes, gewichten etc. natuurlijk. Daarom zou wat meer diversiteit (en kwaliteit) in het aanbod niet verkeerd zijn.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #1075 Gepost op: 25 oktober 2012, 11:40:18
Wat ik heb met de VTSPN is dat het collega's van mij zijn en dat ik mijn kleren er moet/kan bestellen.

Dat het nogal gevoelig ligt heeft te maken met het feit dat men de VTSPN continue aan het affakkelen is. Dat is in mijn ogen niet altijd terecht. Ik gok er zo maar even op dat 80-90% van de VTSPN ook niks kan doen aan de besluiten van de overige 20-10%. Ook zij worden moe van het continue moeten aan horen van de klachten regen van de straatcollega's.

En ik zal de laatste zijn die gaat ontkennen dat de VTSPN een soepele en meewerkende organisatie is, echter kan je het ook op een subtiele manier uitdragen. Het hoeft niet altijd op een botte en/of lompe ongegronde manier.

Je hebt helemaal gelijk! Heb er zelf ook wel eens (flauwe) grapjes over gemaakt, maar uiteindelijk kan het werk op straat (en bureau) niet gedaan worden zonder deze club!
Dus bij deze, in plaats van een sneer een compliment  O0
Senior GGP / Oost-Brabant


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #1076 Gepost op: 25 oktober 2012, 12:56:06
Nou de spulletjes zijn opgehaald. Prima spul en met een beetje creatief stapelen paste het min of meer in 1 doos. Voor een Vp'er vind ik nog steeds dat we erg veel spullen krijgen (bijvoorbeeld, waarom 2x sportkleding, een zwembroek, een trainingspak?) etc. Maar goed het is binnen op wat kleine dingen na (witte handschoenen, trainingspak, gymschoenen en de hardloopschoenen).
Hobby Bobby eenheid Den Haag


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1077 Gepost op: 25 oktober 2012, 13:00:13
Uit dit rijtje zou ik zeker de gewone halfhoge nemen, want het sportieve model ziet er echt waardeloos uit. En als je nog 160 kledingpunten hebt moet je kiezen voor Haix Ranger of Haix KSK 3000. In het begin een stroeve schoen maar als je hem eenmaal hebt ingelopen dan zijn het echt fijne, stevige schoenen.

Dit kan als je in A-A werkt maar niet iedere diender in het land kan dat.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1078 Gepost op: 25 oktober 2012, 13:29:49
Nou de spulletjes zijn opgehaald. Prima spul en met een beetje creatief stapelen paste het min of meer in 1 doos. Voor een Vp'er vind ik nog steeds dat we erg veel spullen krijgen (bijvoorbeeld, waarom 2x sportkleding, een zwembroek, een trainingspak?) etc. Maar goed het is binnen op wat kleine dingen na (witte handschoenen, trainingspak, gymschoenen en de hardloopschoenen).
Grappig, ik heb 1 keer..? HM was het toch?

Dit kan als je in A-A werkt maar niet iedere diender in het land kan dat.
Ik moet nog beginnen aan de opleiding, dus ik heb niet eens punten denk ik?


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1079 Gepost op: 25 oktober 2012, 13:35:48
Ik moet nog beginnen aan de opleiding, dus ik heb niet eens punten denk ik?

Als je begint krijg je een standaard kledingpakket. Samengesteld door het korps waar je gaat werken. Het eerste jaar krijg je geen punten omdat je uiteindelijk het standaard kledingpakket verstrekt heb gekregen.

misschien heb ik wat gemist, maar bij welk korps ga je aan de slag.