Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 793321 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #100 Gepost op: 21 januari 2010, 13:19:23
Die Ter Horst snapt er echt niets van.  >:(
Als ze willen dat ik een modeshow ga lopen in dit pakkie met die veel te korte jas met veel te veel opvallende strepen en kleurtjes dan had ik wel in het Gooi gesolliciteerd.
De zwarte jas, kwam volgens mij uit de VS, zat beter en stond beter.
En nu de coltrui uit het pakket (althans in RR). Het moet niet gekker worden.
Gelukkig had ik er nog een paar. Maar kom op zeg. Zijn we hier nu met een modeshow op straat bezig of willen we gewoon kleding wat bijdraagt aan de uitstraling. Ik zeg dus niet dat je alleen uitstraling hebt door het uniform.

Vooral deze zin: "Het huidige uniform straalt volgens mij de juiste vorm van gezag uit. Niet soft en niet para-militair."
Als er een uniform is in europa dat niet voldoet, dan is het wel het Nederlandse uniform. Leuk voor op kantoor, maar voor op straat al lang niet meer.
Vraag me ook af of de worker nog daadwerkelijk gaat komen.

Echt.......


Guusje snapt het echt niet.  >:(


Hoge kwaliteit foto:


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #101 Gepost op: 21 januari 2010, 13:27:23
leuk man... met die kantoor pantoffeltjes eronder.... werkt ook wel in een junkenpand... en een bouwterrein....scheepswerven, garages.... etc etc... lol


maar goed... ik weet nog wel veel meer om op te zeuren... maar dat doe ik dan maar niet... is weer negatief...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #102 Gepost op: 21 januari 2010, 13:35:56
Ik kan bij nader inzien wel een voordeel bedenken: die stomme vouw lijkt eruit :)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Zorbacop

  • Brigadier RR - coach/ANPR/biker/ME
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 132
  • Servo Per Amikeco
    • Zorba-shirts
Reactie #103 Gepost op: 21 januari 2010, 13:44:02
Nog steeds wijde pijpen zie ik.  :'(
Makkelijk bij het klimmen over hekken etc.  O0
Wordt het niet eens tijd dat ze een andere couturier nemen.
Crime is a disease  I'm the cure When everythi


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #104 Gepost op: 21 januari 2010, 17:59:17
Ik vraag me alleen af wat je in die broekzak gaat doen ... Moet je voor de gein eens gaan rennen met alleen een telefoon in zo'n zak  ;D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #105 Gepost op: 21 januari 2010, 19:02:32
sorry rennen dat doe ik niet meer hoor. blijf er wel achter aanrijden met de motor.  Grapje.

De oplossing is simpel gewoon de ME-broek uitgeven. Oja maar dat is te mil volgens de geleerde.


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #106 Gepost op: 26 januari 2010, 10:59:07
Nog steeds wijde pijpen zie ik.  :'(
Makkelijk bij het klimmen over hekken etc.  O0
Wordt het niet eens tijd dat ze een andere couturier nemen.

die man heeft wel het beste contract van ons allemaal.. al 200 jaar dezelfde kleding opnieuw ontwerpen.. knap hoor  ;D

sorry rennen dat doe ik niet meer hoor. blijf er wel achter aanrijden met de motor.  Grapje.

De oplossing is simpel gewoon de ME-broek uitgeven. Oja maar dat is te mil volgens de geleerde.

Nee! stel dat we er streng uitzien..

ik heb mijn rode plastic neus, gele pruik en de rode schoenen (maat 150) al klaar liggen, misschien voldoe ik dan aan de wens van ter Horst..


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #107 Gepost op: 26 januari 2010, 20:14:19
Zo rij ik al rond op mijn motor gele helm en jas, de rest van de kleding is volgens het oude kleding voorschrift dus een zwarte cordura en zwart leer. Dit alles omdat de nieuwe lere motorkleding nog steds geen goede pasvorm heeft en dat de de beschermstukken op op je enkels zitten en anders onder armen. Lekker dit alles. dit zal ok zo gaan met de nieuwe workerbroek, zoals het er nu na uit ziet wordt hij allen in de dikke stof geleverd en heb je er in de zommer dus niks aan. Maar ja we zien het wel weer.

Hoppenlijk gaan we bij de volgende aanbesteding weer naar topskin voor de motorkleding.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #108 Gepost op: 26 januari 2010, 20:32:14
ik heb mijn rode plastic neus, gele pruik en de rode schoenen (maat 150) al klaar liggen, misschien voldoe ik dan aan de wens van ter Horst..
Alsjeblieft zeg, doe maar niet  8) Met alle respect, maar sommige agenten in Haaglanden zien er zonder bovenstaande overheidseisen al als clowns uit (lees: wat betreft kleding, uit principe discimineer ik niet op persoonlijk uiterlijk): De dunnen hebben hun maat in het kwadraat en de grotertjes hebben hun kleding in wortel/hun maat, en dan moet ik serieus met ze om gaan. Maar, wel met respect!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #109 Gepost op: 30 januari 2010, 20:05:18
http://www.nufoto.nl/fotos/130371/traum-heli-in-maassluis.html

Loop je dan, in de sneeuw met je korte mouwen. Kledingprotecol?  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !