Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 793215 keer)

0 gebruikers (en 22 gasten bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #230 Gepost op: 25 december 2010, 14:31:57
In A-A mag je 25% van je puntentotaal van 2010 meenemen naar 2011. De punten die nog zou hebben van 2009 raak je per 01/01/11 kwijt.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #231 Gepost op: 10 februari 2011, 20:30:25
Als adspirant krijg je het basis uniform 1malig uitgereikt en na 1jaar in dienst te zijn geweest krijg je voor het eerst kledingpunten. En dan ga je met die punten via het intern netwerk naar een site van de klpd waar je die kledingpunten kunt besteden. Is eigenlijk net een internet winkel maar dan inten. Zo moet je het zien eigenlijk. Maar of je als adspirant direct de volle mep krijgt toegewezen na je eerste jaar weet ik eigenlijk niet...Is voor mij ook weer 6 jaar geleden ::)

Bij ons hebben we bij aanvang van de opleiding 88 euro gekregen om te besteden bij de webwinkel. Toen had iedereen zijn volledige kledingpakket al. Wanneer dat budget aangevuld wordt weet ik niet.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #232 Gepost op: 10 februari 2011, 21:03:48
Bij ons hebben we bij aanvang van de opleiding 88 euro gekregen om te besteden bij de webwinkel. Toen had iedereen zijn volledige kledingpakket al. Wanneer dat budget aangevuld wordt weet ik niet.

Ligt er aan wanneer je met de opl bent begonnen. Uiteindelijk krijgt in A-A iedereen in januari zijn punten.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #233 Gepost op: 6 maart 2011, 12:15:21
We zijn inmiddels al weer een aardig tijdje verder en voor zover ik weet komt er nog (steeds?) geen nieuws over de nieuwe broek naar buiten ....
Tevens is de colltrui niet meer verkrijgbaar, dit tot groot ongenoegen van de collega's .....

Is er überhaupt nieuws ?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #234 Gepost op: 6 maart 2011, 13:43:33
Ehmmm.... Nee...  98uiye


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #235 Gepost op: 6 maart 2011, 14:53:16
We zijn inmiddels al weer een aardig tijdje verder en voor zover ik weet komt er nog (steeds?) geen nieuws over de nieuwe broek naar buiten ....
Tevens is de colltrui niet meer verkrijgbaar, dit tot groot ongenoegen van de collega's .....

Is er überhaupt nieuws ?

Korpsleiding van Hollands Midden heeft geluisterd naar zijn medewerkers.
Sinds een maand of wat kan je via de teamleiding nog coltruien bestellen. Gaat gewoon van je eigen budget af.


Vigilance

  • 4 streper eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
  • Homo sacra res homini
Reactie #236 Gepost op: 6 maart 2011, 15:20:47
We zijn inmiddels al weer een aardig tijdje verder en voor zover ik weet komt er nog (steeds?) geen nieuws over de nieuwe broek naar buiten ....
Tevens is de colltrui niet meer verkrijgbaar, dit tot groot ongenoegen van de collega's .....

Is er überhaupt nieuws ?

Die coltrui kon ik via de gebruikelijke wegen ook niet bestellen, via via is het echter nog steeds mogelijk (Haaglanden)


YNPD

  • Agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 393
Reactie #237 Gepost op: 6 maart 2011, 15:29:51
Schijt aan de a-modieusheid van de bontmuts. Ik had het heerlijk warm tijdens een nachtelijke alcoholcontrole terwijl het -3 graden was.


xangadib

  • IvP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 422
Reactie #238 Gepost op: 6 maart 2011, 16:55:36
Echt wel. En ik moet toegeven dat als je met een aantal collega's het ding op hebt, het publiek het wel stoer vind.
Digitaal onderzoek


Mrcitzen

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #239 Gepost op: 6 maart 2011, 22:56:30
Kwam toevallig op dit forum.
En gezien het feit dat ikvoor mijn werk ook een blauwe broek draag maar even een account aangemaakt.

Ontopic: Bij de politie hebben wij zeeeeeer goede multifunctionele pantalons.
Dat blijkt uit de gelegenheden waarbij je hem kunt dragen.

Reanimatie? pantalon
anderzins op de knietjes bij een ongeval oid? pantalon
horecadienst met bijbehorende stoeipartijtjes? pantalon
je weg banen door struikgewas/ bossen op zoek naar vermisten/ verdachten? pantalon
klimpartijen overhekwerken schuttingen ed? pantalon.
publieksopvang? pantalon
bruiloft collega? pantalon
hoop dat je het niet meemaakt, maar een brafenis van collega? pantalon.
-15 graden ? pantalon
+ 40 graden? pantalon
losgebroken koeien vangen? pantalon


en zo kan ik nog wel even doorgaan.