Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 793185 keer)

0 gebruikers (en 28 gasten bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #270 Gepost op: 24 mei 2011, 21:37:16
Zo hé, heb je een aandelen bij Haix ofzo? :D

Maar inderdaad, ik vind het ook wel fijne schoenen (exclusief de lucht die eruit komt). ;)
Je zou het haast gaan denken maar nee, ik heb geen aandelen.

Die lucht heb ik geen last van. Ik heb ook niet de standaard inlegzolen er in zitten.

Ik heb trouwens ook nog deze. De HAIX PROTECTOR PRO.


Nog van de BraTra. De neus is bestand tegen kettingzagen.


wim76

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
  • agent politie haaglanden
Reactie #271 Gepost op: 25 mei 2011, 09:35:00
Ik heb voor mezelf de adidas kistjes aangeschaft. Je hoef ze niet in te lopen en zijn erg licht van gewicht.
Prijzig zijn ze wel.

vwb de coltrui, die zit inderdaad niet meer in het pakket, maar via de administratie kan je ze gewoon bestellen.
Bij de administratie geef je de maat door met het artikel nummer en kan je ze gewoon bestellen.
Tenminste, in de regio Haaglanden wel.


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #272 Gepost op: 25 mei 2011, 22:21:44
vwb de coltrui, die zit inderdaad niet meer in het pakket, maar via de administratie kan je ze gewoon bestellen.
Bij de administratie geef je de maat door met het artikel nummer en kan je ze gewoon bestellen.
Tenminste, in de regio Haaglanden wel.

Kun je in Groningen (nog steeds) vergeten. Facilitair van Groningen, Friesland en Drenthe zijn samengevoegd en sinds die tijd is het niet meer zo leuk.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #273 Gepost op: 25 mei 2011, 22:27:22
vwb de coltrui, die zit inderdaad niet meer in het pakket, maar via de administratie kan je ze gewoon bestellen.
Bij de administratie geef je de maat door met het artikel nummer en kan je ze gewoon bestellen.
Tenminste, in de regio Haaglanden wel.

Bij ons laten ze, ze gewoon bestellen door de motorrijders. 998765 net als de windstopper


vlinder

  • HAP Politie Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #274 Gepost op: 26 mei 2011, 09:37:51
Op het moment dat ik hoorde dat de truieen uit het pakket gingen heb ik even een voorraad besteld  ^-^!

En over de schoenen. Ik vind die Hiax prima schoenen, heb de half hoge! Je wordt er gelijk iets langer van en behaal ik mijn droomlengte van 1.70, zitten ze erg lekker kortom ik ben er blij mee  :D


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #275 Gepost op: 26 mei 2011, 14:45:00
En over de schoenen. Ik vind die Hiax prima schoenen, heb de half hoge! Je wordt er gelijk iets langer van en behaal ik mijn droomlengte van 1.70, zitten ze erg lekker kortom ik ben er blij mee  :D
En ik met mijn HAIX TIBET de droomlengte van 2.10 mtr. ;D ;D


wim76

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
  • agent politie haaglanden
Reactie #276 Gepost op: 26 mei 2011, 18:45:12
Ik snap eerlijk gezegd sowieso niet dat geneuzel over bepaalde kledingstukken zoals de coltrui.
Waarom moeten dat soort kleding nou uit een pakket?


sylvester1986

  • Gast
Reactie #277 Gepost op: 26 mei 2011, 19:37:16
Die Haix, wegen die zwaar?
Zelf vind ik rennen op kisten erg rottig, hoe bevalt dat met die schoenen?


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #278 Gepost op: 26 mei 2011, 19:41:36
De Haix die we standaard krijgen zijn geen kisten maar een meer 'normaal' model schoen. Rennen gaat bij mij op zich prima, het moet geen marathon worden maar een sprintje is zeker te doen.

Ik heb overigens het halfhoge model.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #279 Gepost op: 26 mei 2011, 19:55:36
De Haix die we standaard krijgen zijn geen kisten maar een meer 'normaal' model schoen. Rennen gaat bij mij op zich prima, het moet geen marathon worden maar een sprintje is zeker te doen.

Ik heb overigens het halfhoge model.

De schoenen die verstrekt worden zijn er in een sportief model hoog en laag model en in een gewoon model hoog en laag. Laats genoemde is meer voor een bureaufunctie, maar daar zijn ze bij vtspn nog niet achter geloof ik...

Ik heb na een aantal maanden lopen op de schoenen (zowel sportief laag, als 'normaal 'hoog en laag) last gekregen van mijn scheenbeenvlies. Volgens de fisio kwam dit onder andere door de slechte vering van de dienstschoenen en hij raadde mij aan om vooral bijv. Magnums of de kistvorm van de HAIX te dragen. Van het weekend ga ik een dump bezoeken om op zoek te gaan naar een nieuw model :)