Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 793166 keer)

0 gebruikers (en 27 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #280 Gepost op: 26 mei 2011, 19:58:38
Gaan dat soort schoenen lang mee en wat zijn de richtprijzen, dit omdat ik de mindef kisten eigenlijk best kl**e dingen vind.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #281 Gepost op: 26 mei 2011, 20:12:00
Gaan dat soort schoenen lang mee en wat zijn de richtprijzen, dit omdat ik de mindef kisten eigenlijk best kl**e dingen vind.

Ik heb met mijn 1ste paar HAIX TIBET bijna 4 jaar gedaan. De schoen is nog helemaal heel alleen is de zool aan het slijten.
Vwb het gewicht zijn ze iets lichter als de kisten van Defensie maar lopen wel een stuk soepeler.

Vwb de prijzen druf ik niet te zeggen want ik koop ze via de baas en dan kosten ze me niks wat het wordt van mijn kledingpunten afgeschreven.
Denk dat de prijs ergens tussen de 190 en 220 euro ligt.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #282 Gepost op: 26 mei 2011, 20:21:17
@maxx: ook al bij de bedrijfsarts geweest? Hebben een aantal collega's ook gedaan en die kregen de kisten vergoed :)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


wim76

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
  • agent politie haaglanden
Reactie #283 Gepost op: 26 mei 2011, 23:07:44
http://www.firstcarecompany.nl/schoenen.html#top

Ik heb deze, zijn lekker licht en lopen heerlijk.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #284 Gepost op: 27 mei 2011, 01:09:25
Gaan dat soort schoenen lang mee en wat zijn de richtprijzen, dit omdat ik de mindef kisten eigenlijk best kl**e dingen vind.

Ik doe met Magnum's precies een jaar, dagelijks gebruik.

Ik snap eerlijk gezegd sowieso niet dat geneuzel over bepaalde kledingstukken zoals de coltrui.
Waarom moeten dat soort kleding nou uit een pakket?

Heel simpel, omdat het niet in het kledingprotocol staat en het dragen er van, dus in principe niet is toegestaan.
Begrijp me niet verkeerd, ik draag hem zelf ook maar zo werkt het ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


vlinder

  • HAP Politie Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #285 Gepost op: 27 mei 2011, 10:02:03
En dan ligt het ook nog aan je wijkteamchef of je hem wel of niet in het bureau mag dragen..... Die van mij maakt er in ieder geval geen probleem van!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #286 Gepost op: 27 mei 2011, 12:39:51
En dan ligt het ook nog aan je wijkteamchef of je hem wel of niet in het bureau mag dragen.....

Wel grappig dat een wijkteamchef hoger denkt te zijn als de raad van hoofdcommissarissen die de regeltjes hebben opgesteld ....  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #287 Gepost op: 27 mei 2011, 12:44:09
Wel grappig dat een wijkteamchef hoger denkt te zijn als de raad van hoofdcommissarissen die de regeltjes hebben opgesteld ....  ::)

Ken genoeg wtc's die het niet goed vinden dat de coltrui wordt gedragen. Pers mag hem dan alleen 's winters dragen in de nachtdienst en met jas aan.

Gelukkig boeit het mijn wtc in het geheel niet, hij draagt hem zelf ook.


wim76

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
  • agent politie haaglanden
Reactie #288 Gepost op: 27 mei 2011, 17:28:07
@Jerommeke, ik begrijp je heel goed. Het voelt alleen als "alles mag kl#t# zitten als je haar maar goed zit"  :)

Een trui zit zoveel keer lekkerder dan een blouse met stropdas tenzij blouse korte mouw en knoop los  :)
Als de overheid nou eens een tenue maakt wat gewoon lekker zit.

Maarja :)


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #289 Gepost op: 27 mei 2011, 20:42:02
998765 wacht maar af er gaat iets komen deze zomer 998765.