Die rugpijn zal wel over zijn als we andere stoelen cq. geen middenconsole in de auto kregen .....
Dat is namelijk de plek waar de meeste mensen beginnen met het krijgen van rugpijn ....
Lijkt me in 1e aanleg sterk dat het aan jullie auto's ligt dat je rugpijn krijgt.
Wees blij dat je niet in een Renault ( bijvoorbeeld Kangoo ) rijdt zoals ik in de beveiling moest doen.
De leiding vertelde mij dat als ik aangaf dat ik last van me rug had dat dit door mijn vest kwam die ik droeg maar als ik aangaf
dat ik er in een VW of Opel geen last van had dan was het niet waar wat ik vertelde terwijl er genoeg collega's waren die geen
vest droegen maar ook klaagden over rugpijn in de Renault.
Wat ik een keer begrepen heb is dat volgens de Arbo wet de werkgever om de xx duizend kilometer moet zorgen dat er nieuwe
stoelen in een dienstauto moeten worden geplaatst naar gelang het aantal kilometers er met het voertuig gereden zijn en
omdat er heel veel verschillende mensen in rijden met even zo veel verschillende zit posities waardoor stoelen sneller slijten.
Of dit ook waar is heb ik nooit uitgezocht overigens maar kan me er wel wat bij voorstellen eigenlijk.