Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 792163 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #460 Gepost op: 1 december 2011, 11:04:46
Klopt, wilde alleen niet te veel posten ;)


xangadib

  • IvP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 422
Reactie #461 Gepost op: 1 december 2011, 12:43:24
Verdikke, heb net een nieuwe pantalon besteld. Nu ja, die was toch niet direct leverbaar.
Digitaal onderzoek


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #462 Gepost op: 1 december 2011, 12:49:12
Verdikke, heb net een nieuwe pantalon besteld. Nu ja, die was toch niet direct leverbaar.
Het duurd nog wel een jaar he..! ;)


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #463 Gepost op: 1 december 2011, 15:00:24
Die levering bedoel je?  ;D


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #464 Gepost op: 1 december 2011, 15:27:20
Die levering bedoel je?  ;D

Citaat
Dit betekent, als alles volgens schema verloopt, de broeken in het najaar van 2012 in productie gaan.



TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #465 Gepost op: 1 december 2011, 15:35:21
Bedoelde deze levering:

Verdikke, heb net een nieuwe pantalon besteld. Nu ja, die was toch niet direct leverbaar.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk


xangadib

  • IvP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 422
Reactie #466 Gepost op: 1 december 2011, 15:36:04

Ik was een klein beetje sarcastisch.   ^-^
Digitaal onderzoek


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #467 Gepost op: 3 december 2011, 08:27:56
Ik had in mei 2011 nieuwe pantalons (zomer model) besteld, gelukkig was de boot uit China vertraagd en was de nieuwe producent in gebreken gebleven en blablabla het werd dus november dat ze uitgeleverd werden. Maakt niet uit, even retour en een winter versie bestellen want laten we wel zijn, het wordt ook in Nederland wat kouder.

Retour gestuurd, wachten op de retour-puntjes. Winter pantalon bestellen en OEPS, de boot uit China is vertraagd en de nieuwe producent (moet ik verder gaan?) dus maar een regebroek besteld, zo'n mooie met reflectiestrepen zodat ik droog en zichtbaar ben e050 Zelfde maat als de pantalon (maatje 46).....

wie gaat er raden??????  98uiye
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Mattijs

  • Verkeersregelaar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 985
Reactie #468 Gepost op: 3 december 2011, 09:52:02
Ik had in mei 2011 nieuwe pantalons (zomer model) besteld, gelukkig was de boot uit China vertraagd en was de nieuwe producent in gebreken gebleven en blablabla het werd dus november dat ze uitgeleverd werden. Maakt niet uit, even retour en een winter versie bestellen want laten we wel zijn, het wordt ook in Nederland wat kouder.

Retour gestuurd, wachten op de retour-puntjes. Winter pantalon bestellen en OEPS, de boot uit China is vertraagd en de nieuwe producent (moet ik verder gaan?) dus maar een regebroek besteld, zo'n mooie met reflectiestrepen zodat ik droog en zichtbaar ben e050 Zelfde maat als de pantalon (maatje 46).....

wie gaat er raden??????  98uiye

Klinkt alsof je binnenkort toch echt zelf achter de naaimachine moet gaan zitten  998765

Maar wat een zootje... :(
basis EHBO / BHV AED/reanimatie/BOA OV


wim76

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
  • agent politie haaglanden
Reactie #469 Gepost op: 3 december 2011, 17:00:22
Lekker irritant allemaal, heb zoiets gehoord met veel motorrijders met zomer en winter kleding.