MMT teams operationeel

Auteur Topic: MMT teams operationeel  (gelezen 10578 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

ikkuh

  • Gast
Reactie #30 Gepost op: 23 december 2004, 15:58:21


jawel. maar waar de vraag hier nou even om gaat is of ze met die Vito uitrukken of niet.  Een jaar of twee geleden heeft het ministerie namelijk wel overal gele MB-vito's beschikbaar gesteld, maar werden die dingen niet gebruikt enkel vanwege het feit dat er geen financiele middelen beschikbaar waren om ook een chauffeur aan te stellen. met andere woorden, die dingen stonden alleen maar stof te eten... Het MMt rukte evengoed wel uit, maar net als voorheen per ambulance, politie of brandweerauto.

Dus om op uw reaktie terug te komen: gebeurt dat dan wel of niet  met de daarvoor bedoelde auto? Want voor zover bekend is het ambulance-incident in Maastricht zowat de enigste inzet geweest waarbij die bus gebruikt is. En, is uw antwoord inside-informatie?
Ja Maastricht rukt uit met  DE vito (96-GR-BV)
Het ongeval met de ambulance op het koningsplein was zeker niet de eerste uitruk voor deze MMT bus.
Heb MMT maastricht ook wel vaker in aktie gezien op foto's op diverse brandweer site's en tv.
Men droeg altijd oranje/blauwe pakken , maar tegenwoordig zou men de standaard rood/ gele kleding hebben.


ikkuh

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 23 december 2004, 16:01:48
Ja, het is namelijk een omgebouwde bestelbus. 8)
nou nou bestel bus!
De MMt auto's in Nederland zijn de V-klasse dus de luxe personenauto uitvoering van de vito.
dus het is niet zomaar maar een vito bestelbus. :P


ikkuh

  • Gast
Reactie #32 Gepost op: 23 december 2004, 21:47:50
Ter info: MMT Tilburg is nog steeds niet inzetbaar. Er staat nog steeds een schitterende VW Transporter (vraag me niet waarom een VW inpv een Vito, in Drenthe hebben ze dat volgens mij ook) in de garage van het St.Elisabethziekenhuis. Het zuidelijk deel van hun inzetgebied word nog steeds gedekt door de Belgische MUG uit Turnhout of Lommel. Ik vraag me wel af hoe dit bekostigd wordt, die Belgen zullen vast niet gek zijn.
Nou omdat men de transporter al had aangeschaft voor dat de 10 mb vito 's geleverd werden door biza?
Tilburg heeft ook gewoon een vito deze staat bij het ziekenhuis en ja helemaal onder het stof!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #33 Gepost op: 19 januari 2005, 16:21:03
ik heb vandaag een auto transporter gezien
met een stuk of 8 nieuwe ambulance gele vito`s erop

inclusief zwaailampen
zonder striping
zijn dit nieuwe mmt bussen?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #34 Gepost op: 19 januari 2005, 16:27:55
Nieuwe ? Zoveel kilometers hebben deze toch nog niet op de teller  ;D ;D   :-\


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #35 Gepost op: 19 januari 2005, 18:12:47
Nieuwe ? Zoveel kilometers hebben deze toch nog niet op de teller  ;D ;D   :-\

Voor mijn gevoel wordt alleen die van leiden met grote regelmaat gebruikt voor ernsitge ongevallen 'snachts op de drukke provinciale wegen in dat gebied.
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


Paul SEH

  • Gast
Reactie #36 Gepost op: 19 januari 2005, 19:23:12
Lijkt mij sterk. die "oude" zijn nog niet zo oud. En er wordt niet veel mee gereden. Of ze hebben toevallig nog een potje met geld over dat opgemaakt moet worden.  ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #37 Gepost op: 19 januari 2005, 20:07:14
Voor mijn gevoel wordt alleen die van leiden met grote regelmaat gebruikt voor ernsitge ongevallen 'snachts op de drukke provinciale wegen in dat gebied.
In Utrecht gebruiken ze hem ook regelmatig  ;)


Paul SEH

  • Gast
Reactie #38 Gepost op: 20 januari 2005, 13:55:00
In Utrecht gebruiken ze hem ook regelmatig  ;)

Hoe vaak is dat, regelmatig? 1 keer per dag of meer of minder?


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #39 Gepost op: 20 januari 2005, 14:05:52
1 keer per week misschien......