Welten: 38.000 euro bonus per jaar

Auteur Topic: Welten: 38.000 euro bonus per jaar  (gelezen 3199 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Gepost op: 19 december 2008, 12:39:06
Welten krijgt bonus van ruim 38.000 euro

Korpschef Bernard Welten van Amsterdam-Amstelland krijgt per jaar ruim 38.000 euro per jaar aan bonussen bovenop zijn normale inkomen. Dat maakte De Nederlandse Politiebond (NPB) woensdag in een uitzending van NOVA bekend.

Welten is niet de enige korpschef die extra bonussen ontvangt. Tientallen van zijn collega's krijgen ook financiële extra's. Voorzitter Han Busker van de NPB sprak woensdag schande van het beloningssysteem. Volgens hem is het oneerlijk omdat gewone agenten nauwelijks bonussen krijgen bij goed functioneren.

FILMPJE

bron: AT5

:o

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 19 december 2008, 12:48:24
Daar kun je heel wat gratificaties van maken.....is voor de ''gewone'' agent toch leuk om mee thuis te komen, met een extraatje. Zeker in de maand december.

Er schieten mij nog een aantal kreten te binnen, maar die hou ik voor me... :-X

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 19 december 2008, 12:53:41
hoe wordt de bonus verdiend? Over de rug van wie?

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 19 december 2008, 12:57:23

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #4 Gepost op: 20 december 2008, 06:52:09
nou ik gok niet alleen dat... ach wij mooi met onze poten in de blubber... en de hoge heren een bonus van 25% van hun jaarloon.... lekker integer en transparant toch ?
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 22 december 2008, 18:34:39
Maar wanneer krijgt hij nu precies zijn bonus? Wat waren de voorwaarden? Een totaal aantal bekeuringen? Het oplossingspercentage? Het aantal voor de rechter gebrachte verdachten? Voldoen aan bezuinigingsregels?

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 22 december 2008, 21:43:23
Maar wanneer krijgt hij nu precies zijn bonus? Wat waren de voorwaarden? Een totaal aantal bekeuringen? Het oplossingspercentage? Het aantal voor de rechter gebrachte verdachten? Voldoen aan bezuinigingsregels?

Of kan ie gewoon zo lekker dansen?  ::) :-X

Nee, ik ben er ook benieuwd naar. Links en rechts vallen er knallers, maar waar heeft die man dan zo in uitgeblonken?

Ron-Almere

• Gast
Reactie #7 Gepost op: 29 december 2008, 20:20:21
maar waar heeft die man dan zo in uitgeblonken?

Nou hij is HC van Amsterdam-Amstelland, dat zegt genoeg. Oja tis ook nog een aardige man als je hem in het "wild" op de werkvloer meemaakt.

mike

• Senior gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 29 december 2008, 23:04:21
Nou hij is HC van Amsterdam-Amstelland, dat zegt genoeg. Oja tis ook nog een aardige man als je hem in het "wild" op de werkvloer meemaakt.

Absoluut, iemand die voor 100 procent achter zijn mensen staat. Ik hoor bijna nooit iemand slecht praten over Welten. Ik ben blij met zo'n baas. En wees eerlijk als je ziet wat hij verdiend, hij geeft leiding aan ruim 6000 mensen. In het bedrijfsleven krijg je voor zon klus ongeveer 6 keer meer dan wat Welten verdiend.

gr
Mike

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 29 december 2008, 23:10:13
Absoluut, iemand die voor 100 procent achter zijn mensen staat. Ik hoor bijna nooit iemand slecht praten over Welten. Ik ben blij met zo'n baas. En wees eerlijk als je ziet wat hij verdiend, hij geeft leiding aan ruim 6000 mensen. In het bedrijfsleven krijg je voor zon klus ongeveer 6 keer meer dan wat Welten verdiend.

gr
Mike

Ook voor een bonus in het bedrijfsleven worden in het begin van het jaar een aantal doelen gesteld. Aan het eind van het jaar wordt er gekeken of de doelen daadwerkelijk behaald zijn. Zo niet dan krijg je hem niet of maar deels. Een bonus verdien je, die krijg je niet zomaar (als het goed is).

Daarom vraag ik me af welke doelen behaald zijn waarvoor een bonus was afgesproken?  :)