Bekeuring wegens te hard rijden voor rekening politieambtenaar

Auteur Topic: Bekeuring wegens te hard rijden voor rekening politieambtenaar  (gelezen 14196 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Uitgerust!

• Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • Pluk de dag!
Reactie #20 Gepost op: 22 december 2008, 17:17:25
echt de grootste kolder....t gaat niet om het bonnetje...wij moeten er rond de 150 per jaar schrijven...man als je wil kun je er in een jaar rond 1500 schrijven...elke dienst 1 bon... als je dat veel vindt... danmoet je niet bij de politie gaan werken... de bakker bakt brood, en de politie doet aan handhaving... dat je daarbij af en toe een bon moet schrijven... so be it... nee de boeven worden wel gepakt. Justitie en de rechterlijke macht pakken het niet op !

op welke reactie reageer je nou?
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #21 Gepost op: 22 december 2008, 17:19:43
@palmpie,

Leg eens uit, wat is er niet goed aan dan???
Laat ik nou denken dat het juist de bedoeling is van een forum om van gedachten te wisselen................... ;D

Gedachten wisselen en discussiëren is prima... maar als je net vanachter de geraniums boven de vensterbank kan kijken is het misschien verstandig dat je eerst het topic even leest en je verdiept in het onderwerp voordat je laat blijken dat je er niets van snapt...  ;) Je kan dan misschien een verstandige vraag formuleren waar mensen die het wel weten antwoord op kunnen geven.... Als hij een paar berichtjes naar boven gelezen had dan had je zo kunnen zien wat voor vrijstellingen de politie heeft...  ;)

Uitgerust!

• Senior gebruiker
  • Pluk de dag!
Reactie #22 Gepost op: 22 december 2008, 17:23:07
Gedachten te wisselen en te discussiëren is prima... maar als je net vanachter de geraniums boven de vensterbank kan kijken dan is het misschien verstandig dat je eerst het topic even leest en je verdiept in het onderwerp voordat je laat blijken dat je er niets van snapt...  ;) Je kan dan misschien een verstandige vraag formuleren waar mensen die het wel weten antwoord op kunnen geven.... Als hij een paar berichtjes naar boven gelezen had dan had je zo kunnen zien wat voor vrijstellingen de politie heeft...  ;)

Dus met ogs gewoon over een kruising knallen???? lijkt me niet, bestaat er niet een leidraad voor het rijden met ogs?
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #23 Gepost op: 22 december 2008, 17:24:06
Dus met ogs gewoon over een kruising knallen???? lijkt me niet, bestaat er niet een leidraad voor het rijden met ogs?

Kijk.... dat laatste is een verstandige vraag!  ;D ;D ;D ;)

Uitgerust!

• Senior gebruiker
  • Pluk de dag!
Reactie #24 Gepost op: 22 december 2008, 17:25:43
Kijk.... dat laatste is een verstandige vraag!  ;D ;D ;D ;)

Maar je geeft geen andwoord......................

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #25 Gepost op: 22 december 2008, 17:27:57

Jahoor.... als ik groen heb en de rest van de kruising staat stil is dat geen enkel probleem.... De condities waaronder het gebeurt worden er namelijk voor het gemak niet bijverteld, en daarnaast lijkt het als je er naast staat zonder rijbewijs alsof de snelheid veel hoger ligt dan er daadwerkelijk gereden wordt.....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #26 Gepost op: 22 december 2008, 17:28:45

Maar je geeft geen andwoord......................

Ik ben geen agent en ik pretendeer niet alles te weten...   :) ;D

7194

• Senior gebruiker

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #28 Gepost op: 22 december 2008, 17:29:51

over een kruising knallen niet...maar je hebt knallen en knallen... een ovezichtelijke kruising waarvan het licht voor mij op rood staat maar waarvan ik kan zien dat er geen verkeer aan komt... ik ga dan niet afremmen tot stapvoets nee.. dat klopt....zo zijn er dus nog legio voorbeelden te bedenken...maar een hoop mensen willen er niet aan dat de politie in het algemeen toch echt wel de vrijstellingen gebruikenen als zij met de uitoefening van hun bediening bezig zijn... dat de burger dat op dat moment niet kan zien...nee heel vervelend... maar ik kan ook niet continu zien wat die burger doet... maar als het de politie betreft gaan we er meteen over lopen zeiken en janken omdat er ooit een bekeuring voor is uitgedeeld...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #29 Gepost op: 22 december 2008, 17:32:04
t gaat er met name om dat je kunt doorrijden.. dat levert de tijdwinst op... of dat nu met optische en geluidsignalen gebeurd of zonder... dat bepaalt de chauffeur altijd nog zelf... je krijgt namelijk te toestemming om het te gebruiken... je bent niet verplicht het aan te zetten.. je wordt er dan een voorrangsvoertuig mee, alleen gaan de weggebruikers ook de meest rare dingen doen...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....