Bekeuring wegens te hard rijden voor rekening politieambtenaar

Auteur Topic: Bekeuring wegens te hard rijden voor rekening politieambtenaar  (gelezen 13651 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #60 Gepost op: 23 december 2008, 13:11:50
Het dat er hier mensen zijn die ronduit twijfelen aan de capaciteiten van alle agenten, voorbij gaan aan de ernst van de bewuste melding én zelf geen flauw idee hebben hoe het is om met OGS te rijden, en dan toch commentaar hebben... ik vermoed dat dat onze blauwe vrienden wat moedeloos maakt.

Natuurlijk, het ziet er asociaal uit als je puur naar de snelheid kijkt. Maar als het complete plaatje ziet maakt het dat voor mij toch compleet anders. Sterker nog, als ik zelf in Wormer lag met een hartstilstand had ik ze graag op deze snelheid bij me willen hebben.

Nou niet moedeloos.... ronduit verdrietig...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #61 Gepost op: 23 december 2008, 13:28:58
Ik zal ook nog een duit in het zakske doen.  :-X

Als wij bij het MBK een inbraak- of brandmeldingkje kregen, mochten wij overal doorgassen van de baas. Evt. bekeuringen werden vanuit Den Helder betaald. Zonder OGS welteverstaan...overigens hadden we we een drietal sirenes, deze mochten we niet gebruiken. De oranje zwaailichten weer wel.

Betrof het een inbraak, wachtten wij eerst op de komst v.d. KMar. (Jvo en trawanten  ;) ) 9 v.d. 10 keer waren wij echter als eerste terplaatse (zonder OGS!) en konden wij alvast een ronde om het pand maken.


Uitgerust!

  • Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 589
  • Pluk de dag!
Reactie #62 Gepost op: 23 december 2008, 13:54:32
Toch jammer........................ga nou eens inhoudelijk op de zaak in ipv modder gooien. Beetje kinderachtige manier van discusie voeren houden bepaalde personen er hier op na.  Droom maar lekker verder......... en hopelijk kom ik U niet tegen als U haast heeft met of zonder OGS. Voor mij houdt het hier op.

 :) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-\ :-* :'( :|

Ik wens U alle prettige feestdagen en een veilig 2009.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #63 Gepost op: 23 december 2008, 14:38:36
Toch jammer........................ga nou eens inhoudelijk op de zaak in ipv modder gooien. Beetje kinderachtige manier van discusie voeren houden bepaalde personen er hier op na.  Droom maar lekker verder......... en hopelijk kom ik U niet tegen als U haast heeft met of zonder OGS. Voor mij houdt het hier op.

 :) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-\ :-* :'( :|

Ik wens U alle prettige feestdagen en een veilig 2009.


Ik heb toch behoorlijk op de inhoud van je laatste posting gereageerd dacht ik?

Verder: de politie houdt zich over het algemeen aan de richtlijnen, meestal gaat het goed, maar soms ook niet.... dat gebeurt overal, waar gehakt wordt vallen spaanders, waar de hele dag gereden wordt gebeuren ongelukken, en als je surveillance wilt rijden op een effectieve manier rij je harder dan wettelijk is toegestaan omdat je anders continue dezelfde auto ziet...

Nog een suggestie: stel dan eens een inhoudelijke vraag in plaats van het terechtwijzen van degenen die op jouw terechtwijzingen reageren? Ik heb even teruggelezen, maar ik kom er nog niet 123 achter wat je vraag dan is?
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #64 Gepost op: 23 december 2008, 14:54:32

Zie ik toch op tv de vros mannen altijd waarschuwen dat juist als je ergens bekend bent je erg kwetsbaar bent omdat je DENKT dat je weet wat je kunt verwachten.


Er zijn een aantal personen die stellingen geheel verdraaien en proberen anderen belachelijk te maken, maar ondertussen wel zeuren dat ze zelf met hun gedragingen in de schijnwerpers staan. Als het zo bij alle politieagenten gaat, snap ik wel dat er geen respect meer is voor deze mensen die denken dat ze boven de wetten en regels en leidraden zich kunnen gedragen zonder daarvoor op de vingers getikt te worden.  Jammer dat jullie zelf niet zien dat juist deze manier van omgang met mede hulpverleners en burgers jullie je eigen beroepsgroep verzieken, en dat is jammer want het kan een heel bevredigend beroep zijn......................................



Dit is de eerste reaktie van jou, nadat er al diverse malen inhoudelijk op is gereageerd...over modder gooien gesproken... kom dan met inhoudelijke vragen en/of argumenten dan wil ik daar best op reageren.... maar ga niet beginnen over modder gooien... Jij ook een fijne kerst en een gezond 2009...
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


Pieter Lodder

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 82
Reactie #65 Gepost op: 4 januari 2009, 18:49:01
Het bericht over het ongeval tijdens een achtervolging waarbij een politieagente gewond raakte door het voertuig van collega's is, vanwege het hoge off-topic gehalte, verplaatst naar een eigen item in 'actueel'.
Dit is gebeurd inclusief reacties.

Pieter Lodder
Moderator
Alles wat ik schrijf, is op persoonlijke titel. Mijn mening is niet noodzakelijkerwijs gelijk aan de mening van mijn werkgever. Ook kunnen mijn berich