Terreurdreiging Nederland en Europa

Auteur Topic: Terreurdreiging Nederland en Europa  (gelezen 301366 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

marsmello

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 135
  • Werkzaam in de burgerluchtvaart.
Reactie #590 Gepost op: 30 juli 2016, 20:04:40
Citaat van: Thor link=msg=1439596 date=1469872032
En als ze dat a weten nemen ze toch een paar personenautos

Het lijkt voor het oog natuurlijk heel wat.


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Reactie #591 Gepost op: 30 juli 2016, 21:03:04
Citaat van: Berger link=msg=1439675 date=1469900985
Als er echt een acute dreiging is met gerichte aanwijzingen, zal het niet zo makkelijk zijn om je busje om te ruilen en even de lading over te zetten......

Ik dacht aan gewoon even overstappen.


oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
Reactie #592 Gepost op: 31 juli 2016, 08:24:01
Citaat van: Thor link=msg=1439686 date=1469905384
Ik dacht aan gewoon even overstappen.

Daar is ook rekening mee gehouden

Harald Doornbos
@HaraldDoornbos
Echt effectief die extra controle bij Schiphol. Kans dat familie Jansen uit Klazienaveen zich wilde opblazen was 98%



oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
Reactie #593 Gepost op: 31 juli 2016, 08:57:20
Citaat
The Commissioner reflects on the very real threat from terrorism, but says defeating it is as much about refusing to be afraid as anything else, and by not being cowed terrorists will never win.


Sir Bernard Hogan-Howe:



We have all watched the recent terrorist atrocities unfold with a terrifying and depressing sense of horror and dread.

I now that with each new outrage, and especially those on our doorstep in Europe, there is a greater sense of fear that Britain will be the next victim in this wave of cruel and mindless mass murder.

http://news.met.police.uk/blog_posts/the-commissioner-reflects-on-the-very-real-threat-from-terrorism-following-recent-atrocities-48345


guest19010

  • Gast
Reactie #594 Gepost op: 31 juli 2016, 16:12:41
Citaat van: oma link=msg=1439731 date=1469946241
Daar is ook rekening mee gehouden

Harald Doornbos
@HaraldDoornbos
Echt effectief die extra controle bij Schiphol. Kans dat familie Jansen uit Klazienaveen zich wilde opblazen was 98%


Ik vind de opmerking die "Harald Doornbos" maakt maar raar. Als daar familie Mohammed Achmed had gestaan was heel links Nederland in rep en roer geweest vanwege ethnisch profilerende, bevooroordeelde rechtse Marechaussees die er op uit zijn buitenlanders te "pesten". En voor hetzelfde geld had familie Jansen zichzelf echt opgeblazen...


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #595 Gepost op: 31 juli 2016, 16:21:46
Als jij die opmerking van Harald Doornbos maar raar vindt dan zegt dat meer over jou dan over hem.
Het zijn namelijk toch echt tot nu toe altijd moslims geweest die voor dood en verderf zorgen dan een volledig Nederlands gezin zoals je op de foto ziet. Kom eens onder je steen vandaan waar je volgens mij de laatste tijd hebt gezeten en open je ogen voor de realiteit.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
Reactie #596 Gepost op: 31 juli 2016, 16:35:39
Citaat van: ZandZak link=msg=1439802 date=1469974361
Ik vind de opmerking die "Harald Doornbos" maakt maar raar. Als daar familie Mohammed Achmed had gestaan was heel links Nederland in rep en roer geweest vanwege ethnisch profilerende, bevooroordeelde rechtse Marechaussees die er op uit zijn buitenlanders te "pesten". En voor hetzelfde geld had familie Jansen zichzelf echt opgeblazen...

Ik vind de opmerking van Harald Doornbos helemaal niet raar omdat het een Nederlandse journalist is die je weinig hoeft te vertellen over terreur en niets hoeft te vertellen over controles door leger en/of politie in het Midden-Oosten.

Als je een signaal krijgt dat dierenactivisten met geweld dieren uit het dierenhotel van Schiphol gaan bevrijden zet je deze familie misschien aan de kant. Als het een signaal is dat er iets kan gebeuren zoals men het in Brussel heeft meegemaakt zet je inderdaad marokkanen (en alles wat enigzins op arabieren lijkt) aan de kant.

Van mij mag de Marechaussee ook ieder mobiel telefoontje waar iemand foto's mee maakt van de controle, de voertuigen en/of medewerkers direct afpakken en kapot trappen.

De Marechaussee is de militaire politie, ze kunnen worden ingezet om een terreuraanslag te voorkomen. Het volk moet eens stoppen met politiek correct geouwehoer omdat de kMar gisteren de laaste linie moest vormen om de samenleving te vrijwaren van terreurellende. ISIS en Al-Qaeda hebben ook geen boodschap aan politiek correct geouwehoer. ISIS en Al-Qaeda doen ook aan profileren, zij krijgen bonuspunten voor iedere dode politieman of soldaat.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #597 Gepost op: 31 juli 2016, 16:40:10
1000 punten voor Oma. Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

Alleen met het kapot trappen van een mobieltje waar een foto mee wordt gemaakt ben ik het niet eens.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
Reactie #598 Gepost op: 31 juli 2016, 16:43:21
Citaat van: enrico1972 link=msg=1439807 date=1469976010
Alleen met het kapot trappen van een mobieltje waar een foto mee wordt gemaakt ben ik het niet eens.

Jouw mening gaat ook veranderen als je een paar keer opgeroepen bent om te proberen het leven te redden van dit soort politiemannen die in kader van anti-terreurmaatregelen controles uitvoeren op doorgaande wegen en dankzij informatie op twitter vanuit een passerend voertuig een molotov-cocktail om de oren gegooid krijgen.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #599 Gepost op: 31 juli 2016, 16:52:24
Die zal dan waarschijnlijk wel gaan veranderen ja maar zo ver is het gelukkig NOG niet dat deze taferelen zich hier afspelen al vraag ik me zeker af wanneer wij de Sjaak zullen zijn.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen