Toestel Transavia breekt start af
Gepubliceerd op 07 maart 2009, 21:05
Laatst bijgewerkt op 07 maart 2009, 22:39
Haarlems Dagblad
haarlem -
Een toestel van Transavia.com heeft zaterdagochtend op het vliegveld van Innsbruck de start afgebroken na technische problemen. Passagiers verblijven nu nog in de wintersportplaats in afwachting van reparatie van het toestel.
Het vliegtuig van Transavia.com zou zaterdagochtend vliegen vanaf Innsbruck naar Rotterdam. ,,Om 9.42 uur werd de start echter afgebroken toen het toestel uit de flank raakte: het week af naar rechts. Het toestel reed toen nog op de startbaan, zodat meteen is omgekeerd naar de gate. Het is gewoon een technisch mankement. Niets ernstigs. Later op de dag is de technische dienst ingevlogen. In de tussentijd zijn de passagiers weer de stad ingegaan en is een hotel voor ze geregeld. We hopen ze zo snel mogelijk naar Rotterdam te vliegen", laat een woordvoerster van de maatschappij weten.
Was ik (K1) mooi als eerste ter plaatse
Ik zat ( samen met mijn vriendin en een vriendin) in dat ***-vliegtuig en dan ben zelf opeens een VOS-situatie.
Ging goed fout en het scheelde echt weinig dat we van de baan lagen!
Maar we zijn weer terug hoorrrr....
Gewoon met het zelfde vliegtuig, alsof er niets aan de hand was. Gingen ook totaal geen gedachtes door het hoofd over de tragedie die gebeurd was over het neerstortten van het TA vliegtuig bijna 2 weken geleden. En als vliegmaatschappij heb je niets aan Transavia op het moment dat er wat is want pas vanochtend zagen we voor het eerst sinds 23 uur iemand van Transavia. Staan ze je bovenaan de trap met een grote glimlach je op te wachtte! Die andere 23 uur heb ik ze in ieder geval niet gezien. Laf! En de stad ingegaan? Ja hoor, met krukken en al zeker! Het merendeel van de passagiers heeft braaf zitten wachtten op info.....die niet of nauwelijks kwam van iemand die helemaal niets mee te maken maar wel de verantwoording nam om dr gezicht te laten zien! Dus OAD-hostess, u deed u best maar met Transavia is het ronduit triest gesteld! Enorm bedankt voor de VVV-bon van 15 euro die we fijn zullen gaan delen met ze 3en! Transavia? nooit meer!