Ontslag van Rotterdamse ACH na overname Connexion/Falke

Auteur Topic: Ontslag van Rotterdamse ACH na overname Connexion/Falke  (gelezen 2865 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

• Forum gebruiker
  • www.ambupleeg.web-log.nl
    • ambupleeg
Gepost op: 14 januari 2009, 21:06:06
Beste allemaal,

Ik hoor vandaag dat n.a.v. een overname er Rotterdamse ambulancechauffeurs zijn ontslagen en dat er brandweermensen rijden als ACH op de ambulance?!?

Ik ben erg benieuwd of deze geruchten kloppen, wie weet er meer van?

gg (gegroet) Paul

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2009, 21:18:15
Ik weet wel dat er in de opleiding ACH Nieuwe stijl die per 1 januari is begonnen een voormalige rotterdamse beroepsbrandweerman zit die al 2 maanden bij de ambur rijdt, en nog vrijwilliger is...... dat zou natuurlijk zomaar tot mooie verhalen kunnen leiden?
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Bart S

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 14 januari 2009, 22:03:12
Beste allemaal,

Ik hoor vandaag dat n.a.v. een overname er Rotterdamse ambulancechauffeurs zijn ontslagen en dat er brandweermensen rijden als ACH op de ambulance?!?

Ik ben erg benieuwd of deze geruchten kloppen, wie weet er meer van?

gg (gegroet) Paul

Ik kan me bijna niet voorstellen dat de AZRR (bestaat uit de publiekrechtelijke ambulancedienst AZRR / VRR en een privaatrechtelijke ambulancedienst AZRR / BIOS-groep) is overgenomen door Connexxion en/of Falck, dat zou toch allang bekend zijn voordat het echt ging gebeuren lijkt me?

RAdeR

• Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 14 januari 2009, 22:06:02
In zie dagelijks ambu's in Rotterdam met logo's van VRR en Bios (samen Azrr).

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #4 Gepost op: 14 januari 2009, 22:06:46
Ik kan me bijna niet voorstellen dat de ambulancedienst in Rotterdam is overgenomen door Connexxion en/of Falck, dat zou toch allang bekend zijn voordat het echt ging gebeuren lijkt me?
Dat ook niet inderdaad, ik heb mijn beide rotterdamse (BIOS) collega's daar met geen woord over gehoord.....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-