Moet de HV foto van de maand/jaar 2009 blijven?

Auteur Topic: Moet de HV foto van de maand/jaar 2009 blijven?  (gelezen 12962 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #10 Gepost op: 16 januari 2009, 20:08:36
Het is het proberen waard. Ik denk alleen wel dat de inzendingen dramatisch gaan teruglopen.

Ja dat denk ik ook. Nadeel is dat ik per maand al niet zo heel veel foto´s meer maak, dus dat ik dan qua ´´foto van de maand gehalte´´ een drastische inperking krijg (hoe vaak zie je een heli inzet?)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Brandweer-ZH18-402

• Senior gebruiker
  • Manschap
    • Brandweer Zwijndrechtse Waard
Reactie #11 Gepost op: 16 januari 2009, 20:24:39
Tja dat ligt er maar net aan, volg je hem of niet.
Maar als ik nu kijk naar de ingezonden foto's (die dan gewonnen hebben) van het afgelopen jaar, zijn 9 van de 12 foto's met vlammen erop, en maar 3 foto's van hulpverlening (rekening ik die LL dan ook maar onder).
Als je elke maand een apart thema hebt om te fotograferen, lijkt mij persoonlijk het beste. Zo hou je een beetje variatie (in de Nederlandse keuken). Maar zo kun je het hulpverleningsgebied breed pakken.
Je kunt bijvoorbeeld ook een thema nemen met bijv. water en dat je dan foto's inzend welke te maken hebben met water, te denken valt aan: slangen, watervoerende armaturen, blusboot, reddingsvlet/boot, RPA, patroullevaartuigen enz. enz.
Weer of geen weer... altijd brandweer

Diamondback

• is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #12 Gepost op: 16 januari 2009, 20:32:28
Maakt mij niets uit.

Waarom staat die optie er niet bij in de poll?

Gast48368

• Gast
Reactie #13 Gepost op: 16 januari 2009, 21:06:55
Maakt mij niets uit.

Waarom staat die optie er niet bij in de poll?

Omdat dit idee is ontstaan n.a.v. de Poll.

Diamondback

• Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 16 januari 2009, 21:59:55
En dus is de optie weet niet / geen mening niet belangrijk...?

SEH zustertje

• SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 16 januari 2009, 22:05:30
En dus is de optie weet niet / geen mening niet belangrijk...?
als je het niet weet, stem je niet ;) en heb je geen mening, idem dito
zo maak je ook geen grijs gebied, en zinloze discussies daar uit voortvloeiend
het is gewoon ja of nee ;)

Diamondback

• Senior gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 16 januari 2009, 22:18:02
Maar daardoor negeer je dus de mening van degene die het niets uitmaakt.

Dit forum heeft nu 5531 leden. Als daarvan 4000 man geen mening heeft, dan ga je dus voorbij aan het feit dat een wijziging hun niet interesseert of dat ze het niet weten.
Waaruit je dan ook zou kunnen opmaken dat de poll over de poll voor de grote meerderheid misschien geen waarde heeft.

just my o2...

Gast48368

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 16 januari 2009, 22:58:15
Wat heb ik nou aan geen mening, ik wil gewoon weten of ik een nieuw topic aan moet maken of niet, niet meer en niet minder.  8)

Diamondback

• Senior gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 16 januari 2009, 23:12:00
De optie weet niet / geen mening laat in ieder geval de mogelijkheid open dat iedereen een stem kan uitbrengen. Wie met die extra optie nog steeds niet stemt, maakt dus geen gebruik van die stem en is gewoon een onthouding. Klaar.

Nu kan dat niet. Als er straks laten we zeggen 30 man zijn stem uit heeft gebracht, hou je dus mogelijk 5500 man over wiens mening - en geen mening / weet niet is ook een mening - kennelijk niet belangrijk is voor dit forum.

Slordig.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #19 Gepost op: 16 januari 2009, 23:13:36
Tja dat ligt er maar net aan, volg je hem of niet.

Maar als ik nu kijk naar de ingezonden foto's (die dan gewonnen hebben) van het afgelopen jaar, zijn 9 van de 12 foto's met vlammen erop, en maar 3 foto's van hulpverlening (rekening ik die LL dan ook maar onder).
Als je elke maand een apart thema hebt om te fotograferen, lijkt mij persoonlijk het beste. Zo hou je een beetje variatie (in de Nederlandse keuken). Maar zo kun je het hulpverleningsgebied breed pakken.
Je kunt bijvoorbeeld ook een thema nemen met bijv. water en dat je dan foto's inzend welke te maken hebben met water, te denken valt aan: slangen, watervoerende armaturen, blusboot, reddingsvlet/boot, RPA, patroullevaartuigen enz. enz.

Tsja, mede door de komst van C2000 is het qua politie en ambulance fotografie gewoon gedaald tot nul. De brandweer is de enige dienst die nog goed te volgen is in vele regio´s.... Wat dat betreft is het dus bijna onmogelijk om een pol met meerdere foto´s per maand te gaan selecteren  ::)

De optie weet niet / geen mening laat in ieder geval de mogelijkheid open dat iedereen een stem kan uitbrengen. Wie met die extra optie nog steeds niet stemt, maakt dus geen gebruik van die stem en is gewoon een onthouding. Klaar.

Nu kan dat niet. Als er straks laten we zeggen 30 man zijn stem uit heeft gebracht, hou je dus mogelijk 5500 man over wiens mening - en geen mening / weet niet is ook een mening - kennelijk niet belangrijk is voor dit forum.

Slordig.

Ja of nee is toch niet zo moeilijk  ???

Ja ik wil ........
Nee ik wil niet .....

Dat is volgens mij het enige waar we wat aan hebben

Hmm ik weet niet of ik het wel of niet wil, daar hebben we niets aan  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !