20-21-22 April 2009 Infopol (Expo Kortrijk in Belgie)

Auteur Topic: 20-21-22 April 2009 Infopol (Expo Kortrijk in Belgie)  (gelezen 1560 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Gepost op: 9 februari 2009, 15:45:09
INFOPOL 2009, de internationale vakbeurs voor de uitrusting van de politie, bewaking –en veiligheidsdiensten, is gepland van 20 tot 22 april 2009 in Kortrijk Xpo (België).
 
Na 7 edities blijft INFOPOL eens te meer dé tweejaarlijkse afspraak is van alle leveranciers, fabrikanten, aankoop-verantwoordelijken en beslissingsnemers uit de volledige veiligheidsketen. Niet minder dan 161 exposanten - een groei van maar liefst 19% - presenteerden op de voorbije editie van INFOPOL hun nieuwste producten naar een 4.000-tal professionelen uit het politielandschap waaronder o.a. de nieuwe commissaris-generaal van de Federale Politie, Fernand Koekelberg. Hij toonde zich bijzonder verheugd over de stijgende belangstelling van exposanten en de professionaliteit van het bezoekerspubliek! Hij verzekerde de organisatie bovendien een verdere samenwerking op te zetten met zijn diensten.
 
INFOPOL bewijst hiermee haar waarde en noodzaak als internationaal platform voor politie -, bewaking -en veiligheidsdiensten.

www.infopol.be

Ons bedrijf staat er ook Hassing b.v. maker van Uniformpetten en Hoedden in Nijkerk. Ik weet niet of ik er zelf heen hoef verwacht het eigenlijk niet maar anders zal ik zekers mijn camera meenemen.




Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2009, 08:08:31
Ter info: INFOPOL richt zich enkel tot verantwoordelijken uit de politie -, bewaking -en veiligheidssector. Alle professionals uit deze drie sectoren worden uitgenodigd en bezoeken de beurs. Via een legitimatieprocedure moet u, als bezoeker, zich identificeren en aantonen dat u actief bent in de politie -, bewaking -of veiligheidssector.
greetz,  Enrique