Tips voor procedure

Auteur Topic: Tips voor procedure  (gelezen 5283 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jeroen64

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 4 februari 2009, 16:25:38
Yep dat laatse wist ik al van mijn eigen huisarts die me ook al wat heeft verteld erover en wat tips gaf. Ik ben part time instructeur verhoogede rijvaardigheden in duitsland ( ibv incentive dasgen voor internationale bedrijven die kennis willen maken met re racerij)  Dit doe ik al een paar jaar o.a ook voor Paul Maaskant. Juist de combinatie rijden en het verzorgende trekt me zo in dit vak. En juist van dat 2e wil ik graag meer opsteken en leren. Ik weet alleen nog niet of ik het fulltime of part time wil doen ivm de zwaarte van het wissel rooster en het feit dat ik tóch weer een internet site erbij wil gaan beginnen.

Gr,

jeroen

RuudF

• Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 4 februari 2009, 16:44:45
Je kunt altijd aangeven met een nul-uren contract te willen werken (met uitgestelde prestatie) dan kun je in overleg zelf je uren bepalen.
Het werk is heel leuk, maar ga eerst eens informeren bij je lokale HAP, zij kunnen je toch meer specifieke informatie geven.

Ben benieuwd naar het vervolg, houd ons hier maar op de hoogte, succes.

Ruud

EM physician

• AIOS
  • Forum gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 5 februari 2009, 16:44:37
Die administratieve rompslomp toch ook. Je zou er bijna hoofdpijn van krijgen.

Venneke82

• Forum gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 26 maart 2009, 19:22:23
Mijn ervaring is dat het best moeilijk is om fulltime te gaan werken. Zijn vaak weinig vacature's en veel gegadigden.
Maar als mupér heb je veel kansen ! Ik weet dat ze op de HAP Oosterhout/Bergen op Zoom en Etten-Leur, met regelmaat oproepers zoeken !