GRIP 2 Grote Brand Kuwait Petroleum (Q8) Moezelweg - Rotterdam 13-02-2009

Auteur Topic: GRIP 2 Grote Brand Kuwait Petroleum (Q8) Moezelweg - Rotterdam 13-02-2009  (gelezen 50674 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

nick1107

• Senior gebruiker
Reactie #90 Gepost op: 15 februari 2009, 10:23:39
Heb je het opgenomen verkeer ergens (online) staan?

Ik heb vanaf 21:14 tot 00:00 opgenomen maar heb nog niet de tijd gehad het te bewerken en op internet te zetten.

Diamondback

• is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #91 Gepost op: 15 februari 2009, 14:54:10
Nick1107:

Neem de tijd. en als je zover bent, laat het mij weten.
Ik was helaas niet in de gelegenheid om het live mee te maken, maar in dit geval verkies ik mosterd na de maaltijd. O0

guest4965

• Gast
Reactie #92 Gepost op: 15 februari 2009, 14:55:42
Nick1107:

Neem de tijd. en als je zover bent, laat het mij weten.
Ik was helaas niet in de gelegenheid om het live mee te maken, maar in dit geval verkies ik mosterd na de maaltijd. O0

Ik doe ook mee (als je natuurlijk klaar bent) ik was niet in staat om het eerste uur te horen, dat lijkt mij juist het interessantste O0

Diamondback

• is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #94 Gepost op: 15 februari 2009, 19:41:44
Hangt Stampertje tegenwoordig ook al de ramptoerist uit of had hij het gewoon koud en kwam hij zich effe warmen?  ;)

nick1107

• Senior gebruiker
Reactie #95 Gepost op: 15 februari 2009, 21:36:06
Ik doe ook mee (als je natuurlijk klaar bent) ik was niet in staat om het eerste uur te horen, dat lijkt mij juist het interessantste O0

Ik laat het jullie weten wanneer ik zover ben. Heeft een van jullie misschien een site waar je Audio bestanden kan uploaden (youtube?) ben daar niet zo bekent mee.

Piles

• Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
Reactie #96 Gepost op: 16 februari 2009, 00:28:10
http://zshare.net/ bijvoorbeeld ;)

Arlé

• Forum gebruiker
  • Ennnn uit!
Reactie #97 Gepost op: 16 februari 2009, 11:59:48
:|
Met vriendelijke groet, Arlé  

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #98 Gepost op: 16 februari 2009, 12:42:00
http://www.ad.nl/rotterdam/3003839/Gebrekkige_info_na_grote_brand_leidt_tot_kritiek.html

zondag 15 februari 2009
Gebrekkige info na grote brand leidt tot kritiek

ROTTERDAM - De burgemeesters van Brielle en Westvoorne willen dat de informatieverstrekking over de brand bij Kuwait Petroleum Europoort op vrijdagavond tegen het licht wordt gehouden.

Vele luisteraars beklaagden zich bij rampenzender Rijnmond over het tennisverslag dat doorging, terwijl zij in onzekerheid zaten. ,,Als het klopt dat Radio Rijnmond niet direct mensen informeerde, moeten we het daar over hebben,’’ zegt burgemeester Peter de Jong van Westvoorne. ,,Je moet zo snel mogelijk communiceren, ook als blijkt dat er niets aan de hand is.’’

De burgemeesters zijn tevreden over de informatie die zij zelf kregen. De gemeenten zetten de informatie op de eigen website. SMS-alert werd niet gebruikt omdat de brand in de ontzwavelingsfabriek van de raffinaderij geen direct gevaar opleverde. Vandaag start het onderzoek naar de oorzaak. De schade bedraagt zeker één miljoen euro. De politie vermoedt dat er iets mis is gegaan bij het reguliere onderhoud.

nick1107

• Senior gebruiker
Reactie #99 Gepost op: 16 februari 2009, 12:55:25
http://www.ad.nl/rotterdam/3003839/Gebrekkige_info_na_grote_brand_leidt_tot_kritiek.html

zondag 15 februari 2009
Gebrekkige info na grote brand leidt tot kritiek

ROTTERDAM - De burgemeesters van Brielle en Westvoorne willen dat de informatieverstrekking over de brand bij Kuwait Petroleum Europoort op vrijdagavond tegen het licht wordt gehouden.

Vele luisteraars beklaagden zich bij rampenzender Rijnmond over het tennisverslag dat doorging, terwijl zij in onzekerheid zaten. ,,Als het klopt dat Radio Rijnmond niet direct mensen informeerde, moeten we het daar over hebben,’’ zegt burgemeester Peter de Jong van Westvoorne. ,,Je moet zo snel mogelijk communiceren, ook als blijkt dat er niets aan de hand is.’’

De burgemeesters zijn tevreden over de informatie die zij zelf kregen. De gemeenten zetten de informatie op de eigen website. SMS-alert werd niet gebruikt omdat de brand in de ontzwavelingsfabriek van de raffinaderij geen direct gevaar opleverde. Vandaag start het onderzoek naar de oorzaak. De schade bedraagt zeker één miljoen euro. De politie vermoedt dat er iets mis is gegaan bij het reguliere onderhoud.

Radio Rijnmond zend zelden wat uit als er hier iets gebeurt. Goed dat daar eens naar gekeken word.