De poll is sinds gisteren gesloten.
De meningen lopen behoorlijk uiteen, zoals ook in de reacties in dit topic valt te lezen.
Opvallend is dat 'laten zoals het nu is' goed scoort, maar ook het afschaffen van het rijtje met gegevens.
Ik ga er dan wel van uit dat mensen die ervoor stemmen 'het te laten zoals het nu is' niet op zaken stemmen die drastisch moeten veranderen. Dan zou je jezelf immers tegenspreken.
De mensen die
niet vinden dat het zo moet blijven, vinden vooral het volgende belangrijk:
-
Afschaffen van het rijtje met gegevens. We hebben dit ook in reacties kunnen lezen, dat men liever 'uit de losse pols' gegevens erbij schrijft, dan volgens een bepaald stramien.
- Dit zou goed verband kunnen houden met het
minder strak modereren. We kunnen denk ik concluderen dat u leden liever wat meer vrijheid heeft in het posten
Dat geldt niet alleen voor het rijtje met gegevens, maar bijvoorbeeld ook voor het openen van nieuwe topics.
- Een ander punt is de
onderverdeling in subboards. Niet iedereen is hierover te spreken. Sommigen zijn van mening dat de indeling anders moet. Anderen zijn van mening dat de hele onderverdeling moet komen te vervallen.
Maar er wordt ook aangegeven dat de oude situatie niet optimaal was.
Ik hoor graag of jullie het eens zijn met bovenstaande conclusie. Ten aanzien van onderverdeling in subboards ben ik benieuwd of jullie ideeën en suggesties hebben.
Overigens had ik op wat meer reacties gehoopt, zeker omdat het voertuigenboard altijd een populair board is (of was
). Zien we misschien iets over het hoofd? Zijn er andere redenen waarop het board minder goed loopt dan voorheen? Laat a.u.b. horen hoe je erover denkt