Spoedkoffer versus tas

Auteur Topic: Spoedkoffer versus tas  (gelezen 11825 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ridder Pim

• Gast
Reactie #30 Gepost op: 18 januari 2004, 01:27:38
Mijn cent in het zakje: de rugzak lijkt mij het meest handig! Koffers werken inderdaad een stuk minder prettig.
Enige nadeel bij rugzakken/tassen: hoe hou je ze netjes...

Misschien door één helft van de tas met een hardcase binnenvoering uit te rusten die je (net als bij een verbandkoffer) kunt afsluiten?
Dan kun je de andere helft van de tas gebruiken voor de wat grotere materialen (stethoscoop, glucosemeter, hyperfree, infuuszakken, naaldencontainer etc.)

Volgens mij kunnen we met zijn allen best een leuk concept ontwikkelen... ;D

Jos Kaldenhoven

• Forum gebruiker
  • How can I help you?
    • Jos Kaldenhoven fotografie
Reactie #31 Gepost op: 18 januari 2004, 02:01:46
En dan als Hulpverleningsforumtas op de markt brengen! Nog even een ontwerper en een geldschieter vinden en we worden rijk  ;D ;D ;D

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #32 Gepost op: 18 januari 2004, 02:14:24
Kan je hier eens foto's van plaatsen, Joffry?

Hoi Pieter, Ik zal proberen om foto's van onze kindertas te plaatsen, maar eerst zal ik eens op jacht gaan naar het adres van de firma die ze heeft geleverd.
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #33 Gepost op: 18 januari 2004, 11:40:23
En dan als Hulpverleningsforumtas op de markt brengen! Nog even een ontwerper en een geldschieter vinden en we worden rijk  ;D ;D ;D
nou,wat als ik alles zo hoor moet dat geen probleem worden.En je weet zeker dat het een collectes item gaat worden ;D

Rescue

• Senior gebruiker
Reactie #34 Gepost op: 18 januari 2004, 13:42:21
Ik gebruik zelf al jaren een rugzak..,  Het enige probleem van de meeste modellen is dat de banden overal achterblijven hangen. wanneer iets opgeborgen is..

Op m'n wensen lijstje staat de Wasserkuppe III T of de Wasserkuppe V van http://www.x-cen-tek.de/englisch/index.html.

Hier kan je de banden ook van wegbergen.., en deze rugtassen zijn erg goed schoon te maken.. De PVC-coating uitvoering is zelf erg water dicht..
De meeste rugtassen hebben een erg slecht draag systeem.. Dit is er een die erg goed gekeken hebben naar draagsystemen die ook in de bergsport worden gebruikt.. Wel een kostbaar tasje..