26 mei 2010 Multidisciplinaire oefening Exodus Rotterdam-Rijnmond (ZH)

Auteur Topic: 26 mei 2010 Multidisciplinaire oefening Exodus Rotterdam-Rijnmond (ZH)  (gelezen 29949 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Wilde ik net zeggen. Ik heb er persoonlijk niets gezien wat hier nog niet op het forum staat. Sommige dingen heb ik vandaag wel zelf kunnen knippen en aan de collectie toe kunnen voegen..


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Nou, als ik er effe tijd en zin voor/in heb, dan plaats ik wel wat. Zoveel bijzonder spul was er overigens niet hoor. Het meeste was uit de regio zelf. Aangevuld met LTFO, Landmacht-ambulances en de bovengenoemde ambulances uit enkele andere regio's.

Oke, maar heb je wel een foto van de MB Sprinter van de politie met die trailer erachter? Ben wel benieuwd wat voor voertuig dat dat dan precies is.  ;)
Brandweer Papendrecht


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Oke, maar heb je wel een foto van de MB Sprinter van de politie met die trailer erachter? Ben wel benieuwd wat voor voertuig dat dat dan precies is.  ;)

Bij deze: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,24969.msg768676.html#msg768676
greetz,  Enrique




Spartan

  • Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 252
Zeker weten dat je 2 GNK-c's en een Rijnmondse hulpambulance hebt gezien?  ;)

En de heli was inderdaad de PH-MAA, de reserve-heli. Het grond-MMT reed met de reserve-MMT-Vito van de LFR.

nouja, zoals je waarschijnlijk weet bestaat een GNK-C uit een AMBU,- Sigma,- en een Traumateam, aangevuld door het GHOR, aangezien hier alles 2 keer aanwezig was heb je genoeg voor 2 GNK-C's toch?


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
nouja, zoals je waarschijnlijk weet bestaat een GNK-C uit een AMBU,- Sigma,- en een Traumateam, aangevuld door het GHOR, aangezien hier alles 2 keer aanwezig was heb je genoeg voor 2 GNK-C's toch?

Zou goed kunnen hoor, maar heb zelf namelijk maar één AMBUteam en één SIGMA-team gezien. En geen hulpambu gezien. Maar goed, dat zijn maar details.

Het opgeblazen metrostel is overigens de 5051, die jaren op RISC heeft gestaan.
greetz,  Enrique


q300r_bc2

  • Gast
Zou goed kunnen hoor, maar heb zelf namelijk maar één AMBUteam en één SIGMA-team gezien.

Gnk-C Nieuwe Waterweg-Noord (West) en Gnk-C Rotterdam (Oost) zijn ingezet, beide met een compleet Ambu-team. Er waren ook twee MMT's ter plaatse.


Shire

  • Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 828
  • Back to the sixties.
De oefening loopt op dit moment nog steeds door.
Het LFTO heeft nog tot vrijdag de beschikking over de ontplofte metro voor sporenonderzoek en identificatie van de dodelijke slachtoffers.
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV


jelle

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 135
Wat mij opvalt aan de mensen die al worden geholpen is dat zij toch nog blijven schreeuwen. Ik ben één keer behoorlijk gewond geweest en ik heb alleen de eerste paar seconden geroepen. Wordt het overdreven gespeeld of is dit realistisch?
Ik hoop niet dat het realistisch is, omdat ik erg tegen onnodig gillen of roepen ben. Voordelen heeft het in mijn ogen namelijk niet, nadelen wel.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Wat mij opvalt aan de mensen die al worden geholpen is dat zij toch nog blijven schreeuwen. Ik ben één keer behoorlijk gewond geweest en ik heb alleen de eerste paar seconden geroepen. Wordt het overdreven gespeeld of is dit realistisch?
Ik hoop niet dat het realistisch is, omdat ik erg tegen onnodig gillen of roepen ben. Voordelen heeft het in mijn ogen namelijk niet, nadelen wel.

Dat is de aard van het beestje. Beestje is in deze: Lotus.  O0

Kruipen vaak iets te enthousiast in hun rol...schepje erbovenop.. Niet allemaal hoor!! Maar het gebeurt..