Opleidingseisen en taken Weginspecteur Rijkswaterstaat

Auteur Topic: Opleidingseisen en taken Weginspecteur Rijkswaterstaat  (gelezen 55390 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #30 Gepost op: 23 juni 2011, 17:44:48
Worden veel vacatures voor weginspecteur intern geregeld?
Ik zie namelijk zelden vacatures daarvoor :(
In de meeste bedrijven wordt eerst gekeken of het intern opgelost kan worden. Als dit niet het geval is wordt er een vacature geplaatst op een website o.i.d. Dit zal bij RWS niet anders zijn.


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Reactie #31 Gepost op: 23 juni 2011, 19:55:36
En het verloop is ook niet zo heel groot volgens mij, nog los van de bezuinigingen overal, ik weet niet of iedere vacature bij RWS die vrijkomt ook weer opgevuld wordt?


TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
Reactie #32 Gepost op: 23 juni 2011, 20:58:55
Overheid werkt het nog eens anders.  
werkenbijhetrijk.nl is binnen alle ministeries anders dan wij het zien.  Hierop zie je alle vacatures welke open staan bij alle Ministeries.

Eerst wordt de een vacature intern open gesteld, dan binnen alle ministeries (zodat herplaatsing kandidaten ect erop kunnen reageren) en dan pas komt de vacature extern.


occasion

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
  • "Maak het niet erger, bel de erkende berger!"
Reactie #33 Gepost op: 26 juni 2011, 13:34:08
Overheid werkt het nog eens anders.  
werkenbijhetrijk.nl is binnen alle ministeries anders dan wij het zien.  Hierop zie je alle vacatures welke open staan bij alle Ministeries.

Eerst wordt de een vacature intern open gesteld, dan binnen alle ministeries (zodat herplaatsing kandidaten ect erop kunnen reageren) en dan pas komt de vacature extern.

Graag geef ik een toelichting op bovenstaande.
Bij een open-sollicitatie aan RWS naar b.v. de functie van Weginspecteur, zal men kijken of de vacature vacant is (extern!), zoniet, dan wordt de sollicitatie 3 weken bewaard en daarna vernietigd.  :'(  

Wie kan mij het verschil uitleggen tussen: IM & IM+......?

Groet  John.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 27 juni 2011, 18:51:34
3 weken is wel erg kort nietwaar?


Nebh

  • Stagaire
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
Reactie #35 Gepost op: 28 juni 2011, 10:42:36
volgensmij is het dat als je na 4 weken nog niets hebt gehoord dat je dan ervan uit kunt gaan dat er geen vacature voor je is.

procedure voor open sollicitaties en stage-aanvragen. :)
Wel heb ik destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk… Dus blijf ik lopen door de sloten, liefst in zeven tegelijk.


occasion

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
  • "Maak het niet erger, bel de erkende berger!"
Reactie #36 Gepost op: 2 juli 2011, 21:59:03
volgensmij is het dat als je na 4 weken nog niets hebt gehoord dat je dan ervan uit kunt gaan dat er geen vacature voor je is.

procedure voor open sollicitaties en stage-aanvragen. :)

@Nebh; jammer dat ze bij RWS niet de moeite nemen om een open-sollicitatie langer dan 3 weken in de portefeuille willen bewaren. Zou eerder denken aan een half jaar. Want zeg nou toch eerlijk, 3 weken is toch wel heel erg kort!  ;)


mfrankena

  • MoWIS IM+
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
  • MoWis
    • Familie site
Reactie #37 Gepost op: 5 juli 2011, 19:49:29

@Nebh; jammer dat ze bij RWS niet de moeite nemen om een open-sollicitatie langer dan 3 weken in de portefeuille willen bewaren. Zou eerder denken aan een half jaar. Want zeg nou toch eerlijk, 3 weken is toch wel heel erg kort!  ;)

Dat komt vermoed ik ook een beetje door het zeer grote aantal open sollicitaties wat men voor deze functie krijgt ;-)
Hoorde laatst mijn teamleider hier iets over zeggen nl.
Groeten, Martin.  MOtor WegInSpecteur (IM+) -- Rijkswaterstaat -- VWM Randstad  LET OP: Ik verkondig alleen mijn EIGEN mening, NIET die van mijn werkg


Nebh

  • Stagaire
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
Reactie #38 Gepost op: 6 juli 2011, 11:00:10

@Nebh; jammer dat ze bij RWS niet de moeite nemen om een open-sollicitatie langer dan 3 weken in de portefeuille willen bewaren. Zou eerder denken aan een half jaar. Want zeg nou toch eerlijk, 3 weken is toch wel heel erg kort!  ;)
wat martin ook al aangeeft, ze krijgen heel veel aanvragen binnen.
en niet alleen voor de functie van weginspecteur.
Wel heb ik destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk… Dus blijf ik lopen door de sloten, liefst in zeven tegelijk.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #39 Gepost op: 31 juli 2011, 15:49:28
Hier is dan toch 1 vacature, na lang wachten.. (of niet goed opletten..  98uiye )

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=54120.0
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar