Nijmeegse Vierdaagsefeesten 18 t/m 24 juli 2009

Auteur Topic: Nijmeegse Vierdaagsefeesten 18 t/m 24 juli 2009  (gelezen 23431 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

Jasper

• Forum gebruiker
Gepost op: 3 maart 2009, 15:01:06
Hoi allemaal,

het is weer zo ver, de inschrijving voor deelname aan de hulpverlening bij de Nijmeegse Vierdaagsefeesten is geopend!

De feesten vinden dit jaar plaats van 18 t/m 24 juli 2009. De afdeling Nijmegen van het Nederlandse Rode Kruis levert ook dit jaar weer een groot aantal EHBO-ers (6-8 overdag en 28-30 per avond) om te zorgen dat de hulpverlening rond de feesten goed verloopt. In de afgelopen jaren hebben veel vrijwilligers van buiten Nijmegen geholpen en hiermee de inzet tot een groot succes gemaakt! Wil je ook meehelpen bij dit grootse en gezellige evenement in de binnenstad van Nijmegen, meld je dan aan via http://www.rodekruisvierdaagsefeesten.nl/main/  O0
Op deze site vind je alle informatie en anders gewoon even vragen via een PM of mail.

Groeten,
Jasper

SB Calamiteiten UMCN / Event Medical Service Uden / Het Nederlandse Rode Kruis afd. Nijmegen

Casbuur

• Forum gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 3 maart 2009, 21:07:44
Count me in!

Golly

• Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #2 Gepost op: 4 maart 2009, 13:23:01
Ik ben er ook weer bij mensen.

Ech als je een super leuke, leerzame en gezellige week wilt beleven is Dit iets voor jou!
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Arts  www.alphalog.nl

Vpk

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #4 Gepost op: 22 maart 2009, 20:51:46
Hallo Allemaal

Ik zou graag willen helpen met de Nijmeegse 4 daagse maar niet met de feesten maar bij het blaren prikken.
Weet iemand hoe en waar ik aan een inschrijfformulier kan komen want dit moet geloof ik voor 1 april.
Ik kan het helaas niet vinden wie kan mij helpen

Alvast bedankt Monique

phate

• EHBO, SIGMA nw Veluwe
  • Forum gebruiker
  • EHV-er bij het Rode Kruis, Sigmalid NO-Gelderland
Reactie #5 Gepost op: 22 maart 2009, 21:22:22
vaak kan het wel bij de plaatselijke rode kruis afdeling. Hun kunnen je eventueel ook verder helpen. Zoek anders (als je kunt) ook even op het intranet van het rode kruis
treat the patient, not the number

Jasper

• Forum gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 24 maart 2009, 19:00:16
Of bel even met de servicedesk van het Landelijk Bureau 070-4455678
grt jasper
SB Calamiteiten UMCN / Event Medical Service Uden / Het Nederlandse Rode Kruis afd. Nijmegen

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #7 Gepost op: 26 maart 2009, 12:32:29
Hey Jasper,

Count me in! Ik hoop alleen dat mijn inschrijving is binenn gekomen bij Robin... Daar twijffel ik nogal aan ;-) (heb hem 3 keer gestuurd en steeds kreeg ik een foutmelding. Bij de laatste keer leek het goed te gaan, but I'm not sure.)

groetjes,

Bernhard
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #8 Gepost op: 26 maart 2009, 12:57:12
Jep, is binnen gekomen. Bevestigingen worden in de loop van de volgende maand verstuurd, als het goed is... :-)
Arts  www.alphalog.nl

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #9 Gepost op: 26 maart 2009, 13:00:59
Jep, is binnen gekomen. Bevestigingen worden in de loop van de volgende maand verstuurd, als het goed is... :-)
Dat is heel mooi. Ik zal op de bevestiging wachten :-)
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie