dit slaat echt nergens op. wat is er zwart-wit aan de mening dat je zelf besltist of je een overtreding begaat of niet.
De letter A in je naam, moet volgens mij een U zijn?
Ik wou het eigenlijk hierbij laten, maar vooruit, ik heb toch wederom een rustige nacht.
Situatie:
Bomvolle parkeerplaats bij de supermarkt. Je rijdt al een poosje rond, op zoek naar een PP. Opeens zie je een auto achteruit steken, verlaat zijn PP. Jij duikt erin met je auto. Je ziet dat de PP 2 vakken beslaat, omdat in de rij voertuigen steeds een stukje ruimer geparkeerd is, door alle andere voertuigen. (zie eerdere casus in dit topic)
Dan stap jij dus weer in je auto, om vervolgens nog 20 rondjes te gaan rijden over de parkeerplaats, hopende op een andere vertrekkende auto?? Maak dat de kat wijs!
Volgende situatie;
Een B-weg, 2-richtingsverkeer. Op jouw baantje staat een voertuig met pech. De 2 baantjes worden gescheiden d.m.v. een witte doorgetrokken lijn. Jij blijft net zo lang wachten, tot de pechdienst er is? Dan haal jij dat voertuig niet in? Jeetje, ik wou dat ik zoveel geduld en vrije tijd als jij had...
M'n werkgever ziet me al aankomen: ''Ja sorry chef, er stond een auto met pech, daarom ben ik 2 uur te laat. Ik durfde er niet omheen te rijden, bang voor een prent.''