Automaat is niet handig als je gebruik maakt van je rijtraining, bij bochten technieken is dat nl helemaal neit handig omdat de dan hoog in je toeren moet zitten. Ook het afremmen op de motor is wat lastiger.
Heb het dan vooral over de wat gespesialiseerde rijopleiding, bij de BROA word hier helaas minder gerbuik van gemaakt.
mvg
Mike
mvg
Mike
Heb juist met mijn pra 1 en 2 geleerd dat ik juist niet mag afremmen op de motor (doe het lekker toch wel) voor de bocht snelheid eruit, in de bocht uit acceleren... (KRATS methode) Broa heb ik intake voorgedaan hoefde ik niet te doen, schijn nog steeds op het pra2 niveau te rijden... en toch heb ik twee of drie schades gereden met de dienstauto... overigens wel alle drie tijdens een achtervolging...
Effe offtopic voor de dienders hier... hebben jullie dat ook dat bij achtervolgingen die iets langer duren de remmen op een gegeven moment door de hitte glazig worden ? Ik denk het niet voorkomen kan worden maar langer uitstellen wel, door er voor te zorgen dat de remschijven geventileerd zijn alsmede lichtmetalen velgen te gebruiken (meer open)....
Verder nog voor het interieur.... twee voorste deuren inwendig gepanserd en slagwerende folie op de ruitenrondom... (hierbij breekt het wel maar verplinterd het niet)