De ideale politieauto, wat zit er op/aan in?

Auteur Topic: De ideale politieauto, wat zit er op/aan in?  (gelezen 105805 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #250 Gepost op: 22 januari 2013, 02:02:50
Heb kant en klare totaal-rekeningen gezien...  O0

Je moet niet vergeten dat men signalering, inbouwlampen, mob's, momo's, navisystemen en beeldschermen hergebruikt op nieuwe wagens...

Nou worden veel dingen bij de overheid duur betaald maar 70 mille voor een tourannetje is ook wel erg veel... bijna 160.000,00 gulden.
Ja ik reken nog terug want dat is de enige manier om te weten wanneer je ge***** wordt. 998765


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #251 Gepost op: 22 januari 2013, 10:08:00
Nou worden veel dingen bij de overheid duur betaald

ik kwam laatst een offerte tegen voor wat nieuw materiaal bij ons: 24 flares voor ruim 100 euro p/st....
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #252 Gepost op: 22 januari 2013, 10:10:43
ik kwam laatst een offerte tegen voor wat nieuw materiaal bij ons: 24 flares voor ruim 100 euro p/st....
Bekende offerte trouwens.  ;)  Heb nog wel een voorbeeld liggen van een paar streamlights........

Over duur betaald gesproken.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #253 Gepost op: 22 januari 2013, 10:31:22
ik kwam laatst een offerte tegen voor wat nieuw materiaal bij ons: 24 flares voor ruim 100 euro p/st....

En dan te bedenken dat je ze per 6 stuks in 1 koffer kan kopen inclusief oplaadfunctie voor € 239,95 ex BTW bij
http://www.verkeersregelaarskleding.nl/?show=page&id=7&taal=NL&main=3&cat=15&subcat=81&product=168
Leverbaar in de kleuren Ambergeel / Blauw / Groen en Rood.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Gast

  • Gast
Reactie #254 Gepost op: 22 januari 2013, 10:37:07
Knappe winst draaien ze er nog op.
Bij afname van 6 koffers kon ik ze voor $100 per koffer met 6 stuks krijgen, verzendkosten even niet meegerekend. Maar wat moet ik 36 van die krengen....


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #255 Gepost op: 22 januari 2013, 10:38:41
Knappe winst draaien ze er nog op.
Bij afname van 6 koffers kon ik ze voor $100 per koffer met 6 stuks krijgen, verzendkosten even niet meegerekend. Maar wat moet ik 36 van die krengen....

Op marktplaats zetten  O0 btw je hebt pm
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #256 Gepost op: 22 januari 2013, 10:40:45
En dan te bedenken dat je ze per 6 stuks in 1 koffer kan kopen inclusief oplaadfunctie voor € 239,95 ex BTW bij
http://www.verkeersregelaarskleding.nl/?show=page&id=7&taal=NL&main=3&cat=15&subcat=81&product=168
Leverbaar in de kleuren Ambergeel / Blauw / Groen en Rood.

Maar Moppersmurf heeft het niet over die flares maar andere. Hij heeft het over deze


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #257 Gepost op: 22 januari 2013, 10:48:05
Maar Moppersmurf heeft het niet over die flares maar andere. Hij heeft het over deze

ff Gogelen en dan zie je ze in de VS te koop voor 50,- dollar per stuk. Poll kennende importeren die per 100 of zelfs meer en krijgen ze containers vol met spullen uit de VS. Dus ehm...... ik ruik handel? >:D Alleen ja ik ben geen handelaar.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #258 Gepost op: 22 januari 2013, 10:48:22
Zelfs dan is € 100 per stuk extreem overtrokken.
Denken ze van oh het is de Politie die besteld dus we verdubbelen de prijs maar even of zo.
Dan kan je ze nog beter zelf kopen en je aankoopbon inleveren en laten uitbetalen heeft de baas ze tenminste voor de normale prijs.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #259 Gepost op: 22 januari 2013, 10:51:31
Zelfs dan is € 100 per stuk extreem overtrokken.
Denken ze van oh het is de Politie die besteld dus we verdubbelen de prijs maar even of zo.
Dan kan je ze nog beter zelf kopen en je aankoopbon inleveren en laten uitbetalen heeft de baas ze tenminste voor de normale prijs.

Iets met Europese aanbesteding en verplichtingen vanuit de politie.  :-X