Oortje(s) op maat

Auteur Topic: Oortje(s) op maat  (gelezen 5209 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

PCM_Smeets

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #10 Gepost op: 26 september 2016, 20:46:22
Ik heb oortjes laten gieten op maat met daarin een gaatje extra waarin ik de luchtslang van mijn oortje op aan kan sluiten. Kostte me ca 90 Euro. Ik gebruik ditzelfde oortje op de motor.
Gedaan bij Multi-use in Someren

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #11 Gepost op: 27 september 2016, 00:31:13
Citaat van: PCM_Smeets link=msg=1449313 date=1474915582
Ik heb oortjes laten gieten op maat met daarin een gaatje extra waarin ik de luchtslang van mijn oortje op aan kan sluiten. Kostte me ca 90 Euro. Ik gebruik ditzelfde oortje op de motor.

Ikzelf heb dat met Noizzez gehoorbescherming laten doen. Voordeel van deze is dat de filters gewisseld kunnen worden (of je laat die gang leeg) en dat je ze aan een brillenkoortje kan maken, zodat je ze niet kwijt raakt. Dit laten doen bij Eyecenter in Maasbracht. Hele fijne dingetjes, zowel met de luchtslang van de porto erop als zonder.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 27 september 2016, 19:32:59
Citaat van: PCM_Smeets link=msg=1449313 date=1474915582

Dit is het oortje van het motor rijden, doe jij het dan zo???

Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 1 oktober 2016, 10:37:22
Zojuist die van mij opgehaald, ze hebben het leveringstermijn van 5 werkdagen waargemaakt O0 Heb hem gehaald bij Hoortijd maar kreeg een doosje van Comfoor dus waarschijnlijk dezelfde als jij silque.

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 2 oktober 2016, 13:43:42
Citaat van: Daniel! link=msg=1450227 date=1475311042
Zojuist die van mij opgehaald, ze hebben het leveringstermijn van 5 werkdagen waargemaakt O0 Heb hem gehaald bij Hoortijd maar kreeg een doosje van Comfoor dus waarschijnlijk dezelfde als jij silque.
En wat heb je ervoor betaald?  ;D
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 2 oktober 2016, 15:09:08
Om en nabij de €100

Proost

• Politiekundige
  • Forum gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 2 oktober 2016, 16:00:12
Betaald de baas je deze hulpmiddelen of een vergoeding hier in? Valt dit niet gewoon onder de arbo voorzieningen?

Daniel!

• i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #17 Gepost op: 2 oktober 2016, 17:00:04
Citaat van: Proost link=msg=1450422 date=1475416812
Betaald de baas je deze hulpmiddelen of een vergoeding hier in? Valt dit niet gewoon onder de arbo voorzieningen?

Inmiddels niet meer, ZWB was de laatste eenheid die het nog wel gratis kreeg, maar die zijn inmiddels ook gestopt/gaan binnenkort stoppen.

Standaard krijg je een oortje met dopje (in-ear) en van die opzetstukjes die je er op kan zetten maar als die beiden niet ideaal zitten dan zul je een andere oplossing moeten zoeken (niks, spreeksleutel of die zwarte oortjes).

PCM_Smeets

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #18 Gepost op: 5 oktober 2016, 06:51:39
Citaat van: Prio1 link=msg=1449554 date=1474997579
Dit is het oortje van het motor rijden, doe jij het dan zo???

Klopt inderdaad. Zo doe ik het. Als ik aan het rijden ben zet ik mijn porto zacht, omdat ik anders alles in Stereo hoor (via het oortje en via de helm), maar zodra ik afstap, zet ik mijn porto harder en hoor ik alles.
Werkt super.