Inzet spijkermat / stopstick bij achtervolgingen

Auteur Topic: Inzet spijkermat / stopstick bij achtervolgingen  (gelezen 69749 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #90 Gepost op: 21 juni 2012, 15:22:10
De eerste groep van de VD-AA is vandaag opgeleid voor de stopstick  098uo. Slecht nieuws dus voor onze audi vrienden  ;D
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

Bernt

• Senior gebruiker
Reactie #91 Gepost op: 21 juni 2012, 15:45:09
MWB heeft hem al zeker 1x succesvol ingezet.

Nick

• Senior gebruiker
Reactie #92 Gepost op: 21 juni 2012, 16:08:23
Via twitter:

19 juni
Ben Post ‏@WijkAg_OssZuid
Uitleg gebruik #spijkermatten gekregen. Is behoorlijk effectief. #stoptekenpolitie #stoppenbetervoordebanden.

https://twitter.com/WijkAg_OssZuid/status/215063916055764992
Senior GGP / Oost-Brabant

Carv

• Senior gebruiker
Reactie #93 Gepost op: 21 juni 2012, 16:52:48
MWB heeft hem al zeker 1x succesvol ingezet.

Vertel.......

C337

• Senior gebruiker
Reactie #94 Gepost op: 21 juni 2012, 16:58:33
Vertel.......

Hoewel ik ook nieuwsgierig ben, lijkt het me beter als je dit via PM vraagt. Ook het hvforum is wereldwijd bereikbaar voor alles en iedereen, het laatste wat je wilt is een bepaalde doelgroep wijzer maken dan ze al zijn  ;) O0

Carv

• Senior gebruiker
Reactie #95 Gepost op: 21 juni 2012, 22:24:35
Hoewel ik ook nieuwsgierig ben, lijkt het me beter als je dit via PM vraagt. Ook het hvforum is wereldwijd bereikbaar voor alles en iedereen, het laatste wat je wilt is een bepaalde doelgroep wijzer maken dan ze al zijn  ;) O0

Ik doelde meer op een persbericht of iets dergeljjks wat ik gemist heb.

Bernt

• Senior gebruiker
Reactie #96 Gepost op: 22 juni 2012, 00:36:55
Zal van de week even zoeken. Was bij de Belgische grens

sylvester1986

• Gast
Reactie #97 Gepost op: 22 juni 2012, 00:57:01
De eerste groep van de VD-AA is vandaag opgeleid voor de stopstick  098uo. Slecht nieuws dus voor onze audi vrienden  ;D
Er kan ook een mogelijkheid bestaan (wat ik natuurlijk niet hoop) dat verdachten Run-flat tires hebben, dan heeft het maar een klein beetje zin lijkt me.

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #98 Gepost op: 23 juni 2012, 07:04:58
Er kan ook een mogelijkheid bestaan (wat ik natuurlijk niet hoop) dat verdachten Run-flat tires hebben, dan heeft het maar een klein beetje zin lijkt me.

Run-flats kan natuurlijk. Maar de wegligging van die dingen is (afhankelijk van het budget/ kwaliteit) een stuk minder dan bij gewone banden. Ik zou die keus in ieder geval niet maken.....ik loop liever de kans op een spijkermat dan de hele rit een slechtere wegligging. kans-kans afweging
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #99 Gepost op: 23 juni 2012, 17:23:12
Dat valt reuze mee denk ik. DKDB, AT, speciale diensten, geldtransporten, waardetransporten rijden allemaal op runflat tires. Zullen best goede kwaliteit zijn, maar zo bagger zullen ze niet rijden anders zou die keuze niet gemaakt zijn.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.