Google Streetview HV gerelateerd

Auteur Topic: Google Streetview HV gerelateerd  (gelezen 105628 keer)

0 gebruikers (en 16 gasten bekijken dit topic.



Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens




Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #293 Gepost op: 7 november 2011, 16:32:31
Deze vito is, zover ik weet, geen noodhulp voertuig en wordt o.a. gebruikt voor het transport van agenten over relatief grote afstanden, demonstraties en voorlichting.


750_Katana

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 332
Reactie #294 Gepost op: 7 november 2011, 17:22:05
Deze vito is, zover ik weet, geen noodhulp voertuig en wordt o.a. gebruikt voor het transport van agenten over relatief grote afstanden, demonstraties en voorlichting.
Word deze vito ook nog voor iets anders gebruikt? Ik vind de locatie (woningen en uitzendbureaus) wat vreemd om zo ver te rijden. Zijn dat zaken die ZHZ niet kan afhandelen?  :-\


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #295 Gepost op: 7 november 2011, 17:29:04
Word deze vito ook nog voor iets anders gebruikt? Ik vind de locatie (woningen en uitzendbureaus) wat vreemd om zo ver te rijden. Zijn dat zaken die ZHZ niet kan afhandelen?  :-\

Ijsje eten?  :D

Even zonder gekheid, verwacht je nu serieus een antwoord op dit forum? Alleen de betrokkenen zullen je hier een zinnig antwoord op kunnen geven. Kans dat die je posting lezen is, ondanks voldoende blauwen hier, minimaal.


750_Katana

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 332
Reactie #296 Gepost op: 7 november 2011, 17:50:33
Citaat
Kans dat die je posting lezen is minimaal.
Minimaal is niet hetzelfde als totaal uitgesloten & wie niet waagt, die niet wint.  998765


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #297 Gepost op: 7 november 2011, 21:06:07
Deze vito is, zover ik weet, geen noodhulp voertuig en wordt o.a. gebruikt voor het transport van agenten over relatief grote afstanden, demonstraties en voorlichting.

Noodhulp is het sowieso niet nee.
Voor zover ik weet rijdt het VHT en de studenten/surveillanten er mee.

Ze zullen ongetwijfeld een goede reden hebben gehad om hier te staan  ::)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #298 Gepost op: 9 november 2011, 18:44:02
De politie heeft ook breng-plicht. Wanneer het ene korps iemand aanhoud die voor het andere korps gesignaleerd staat, zal het aanhoudende korps de verdachte moeten brengen naar het korps die de persoon heeft gesignaleerd.  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !